Hahahaha hij is er nog steeds niet...... Doe lekker jullie ding meiden, zodra we t weten zal ik t melden straks.... goed of slecht nieuws..... bedankt in ieder geval voor jullie luisterend oortje.....
nouwie....wou het zo graag nú al weten! Nou, dan lees ik het later wel! VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES!
Echt super spannend. Heb ook samen met mannetje getest hoor. Alleen hij was zo nieuwsgierig om een test te kopen. Grappig he. En hij was pos, dus onze dag kon niet meer stuk. Wil je trouwens niet vloeken, vind ik niet nodig.
Misschien niet heel vaak. Maar ik vind het niet nodig, dus 1x vind ik al veel. En het wordt wel eens vaker gedaan helaas.
Ik laat t zo snel mogelijk weten......... meiden! Ik ga effe braaf wachten op de bank, test ligt op de tafel dus hij ziet t gelijk als die binnenkomt wat ik van plan ben Tot straksjes ladies
Nou hij wil vandaag nog niet testen boehoeeeeeeeeee..... Morgen als t dan nog niet zover is gaan we de test doen... Eigenlijk wil die t weekend pas testen, maar ik kan niet wachten dus doen we de gulle middenweg ´Morgen......´ Dussuh dat word nog even een nachtje slapen.... In ieder geval even afleiding, vrienden komen zo langs... de test nog effe verstoppen Tot morgen
Ik denk dat met het vloeken het woord 'Jezus' bedoeld wordt. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik kan me voorstellen dat mensen die dat wel zijn het zien als een vloek als je de naam van hun god gebruikt in je uitingen. Maar goed, ik lees dus dit topic mee en ik ben ook MEGAAAAA nieuwsgierig. Balen, dat het mannetje nog niet wil testen! Zitten wij met zijn allen mee te zenuwen, hihi