pottedikkie, spannend heeeeeyyy zitten we hier allemaal mee te stuiteren! gaat ze morgen testen hahahah! je hebt gelijk hoor dan horen we het morgen! succes
meid als jij vandaag wil testen dan doe je dat toch lekker,...jij bent misschien zwanger?ik had t gewoon gedaan mijn kerel kon hoog of laag springen,nu moet jij in de zenuwen zitten
Als hij het nou samen wilt doen Als mijne er niet mee eens zou zijn zou ik ook wachten Als het zo is is het morgen ook wel zo
Spannend Phantasia, ik ga je even volgen. Ben zelf ook een beetje ziekjes. Maar twijfel af en toe of het niet iets anders kan zijn.
waarom wel ? Ik heb afgelopen maand een mk gehad en ik test nooit zo snel Ik ben al 2,5 jaar bezig en 2 x 2 keer getest toen ik zwanger was Ik heb zoiets zonde van mn geld en als het zo is is het een paar dagen later ook nog wel zo Dus in 2,5 jaar tijd 4 testen gebruikt
@Danjo, vervelend van je mk, sterkte meid! Maar heel goed om pas een paar dagen later te testen, ik test ook niet (meer) op of voor m'n NOD. Afgelopen maand pas getest met 4 dagen over tijd (nega) en zal het ook niet meer eerder doen, of ik moet mega-veel verschijnselen hebben. Spannend Phantasia. Heb je getest vanmorgen? En, en, en? Ik zou overigens ook niet testen als mannetje sámen wil testen en nog niet wil. Alleen mannen begrijpen niet hóe graag je het wil weten omdat je lichaam je zo in de maling kan nemen enzo . Dus vertel ik gewoon niet als ik ga testen en kan ik 'em eventueel met een positest verrassen als hij thuis komt Hij vind het niet erg als ik alleen test.