Ik heb een "lading" zwangerschapskleding te koop in maat 40/42. Onder andere: Noppies donkere jeans Mamalicious 3/4 jeans (leuk met laarzen) Mamalicious 3/4 cremekleurige broek (hele fijne rib) Mamalicious moderne jeansrok tot net onder de knie Zwarte sportieve broek van Promiss Jeans van Miss Etam Bruine blouse met witte stipjes van H&M Zwart net lang blouseshirt van Promiss 3 poloshirts van Promiss in rood, zwart en fuchia 3 truien met V-hals van Sutherland (is geen zwangerschapskleding maar wel als zodanig te dragen ivm superstretch en lang model) in mosgroen, bruin en zwart Ik wil alles in 1 koop weg doen TEAB!
Ik heb net foto's gemaakt van de kleding en zie dat het zwarte poloshirt en de zwarte sportieve broek ontbreekt (?). Verder zit er wel nog een donkerblauw met witte stippen shirt bij van Esprit en een bruike strokenrok van Miss Etam.
Waar lees jij dat ik die foto's geplaatst heb? Ik heb ze gemaakt... . Ik kan ze hier niet allemaal plaatsen, als iemand interesse heeft stuur ik wel een mailtje met foto's...
zou je mijn fotos kunnen sturen van alle bovenkleding broeken en rokken heb ik genoeg. het liefst met lange mouw want ben nu hoofdzakkelijk zwanger in de winter en met mijn dochter was het hartje zomer haha dus dit kan ik wel goed gebruiken. mail me meteen wat je voor wat wilt hebben gr sandra
Ik wil graag alles in 1 keer wegdoen anders ben ik volgend jaar nog losse stukken aan het verkopen...
Oh jongens jongens dit loopt niet helemaal lekker. Aan iedereen die me een pb gestuurd heeft: ik krijg niet alle foto's in 1 mail dus heb 2 mails gestuurd. Maar krijg van velen bericht terug dat het niet in de mailbox past en nu ben ik helemaal het overzicht kwijt van wie wat al heeft gehad etc... Ik denk dat ik de foto's maar in dit topic ga plaatsen maar dat wordt morgenvroeg... Excuses!