Hoe is ter stal kleding ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pluisjee, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hoi meiden ,

Voor mijn zoontje koop ik vaak de iets duurdere merken. Ten eerste omdat hij smal is dus niet alles kan hij aan ( denk h&m of hema bijvoorbeeld) ten tweede omdat het heel mooi in de was blijft ( ik was op 30 graden 1x in de week alleen zijn kleertjes en rompers ) en drie omdat ik het vaak leuker vind.

Nu zag ik op de website van ter stal leuke t-shirts. Weet iemand hoe dit valt ? En of het mooi in de was blijft niet overdreven krimpt ofzo ?
    Dat vind ik namelijk zo zonde , elke keer als ik iets goedkoops koop krimpt het en dan heb ik alweer spijt dat ik het gekocht heb ;)

2. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    View attachment 447346

Hoi hoi

Toevallig gisteren bij ter Stal geweest en een broek en shirt en een tshirt voor m'n zoontje van 2,5 jr gekocht.
    Hij is ook smal heeft een lange romp.
    Ik vond de kleuren zo gaaf! Ik moet zeggen dat t hem prachtig staat!
    De broek ben ik enorm blij mee.€20.00
    Ik koop ook vaak duurdere kleding v name it bv qua broekjes omdat t zo mooi aansluit of van z8.
    Maar ik houd ter Stal nu zeker id gaten ben erg tevreden mee en het sluit mooi aan bij z'n billetjes & benen!
    Ik heb 2 foto's bijgevoegd.
    Groetjes missguit

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Met shirtjes heb ik hier geen ervaring, wel met de broeken. Hier ben ik erg tevreden over! De kwaliteit blijft goed en ze krimpen ook niet.

4. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
  5. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Shirtje van de.newborn collectie zijN stug maar zitten wel mooi.
    Broekjes vallen mooi.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,204
    10,814
    113
    Mwoah. Rond nieuwjaar een shirtje maatje 68 gekocht, ik was het op 40 graden met de andere bonte was en doe m niet in de droger, maar toch is de print al deels verdwenen. Zou t dus niet aanraden. Voor mijn dochter van 2,5 twee basic shirtjes gescoord die goed blijven, maar ik vond het meeste voor peutermeisjes ronduit trashy qua stijl.

Share This Page