Hoi meiden , Voor mijn zoontje koop ik vaak de iets duurdere merken. Ten eerste omdat hij smal is dus niet alles kan hij aan ( denk h&m of hema bijvoorbeeld) ten tweede omdat het heel mooi in de was blijft ( ik was op 30 graden 1x in de week alleen zijn kleertjes en rompers ) en drie omdat ik het vaak leuker vind. Nu zag ik op de website van ter stal leuke t-shirts. Weet iemand hoe dit valt ? En of het mooi in de was blijft niet overdreven krimpt ofzo ? Dat vind ik namelijk zo zonde , elke keer als ik iets goedkoops koop krimpt het en dan heb ik alweer spijt dat ik het gekocht heb
View attachment 447346 Hoi hoi Toevallig gisteren bij ter Stal geweest en een broek en shirt en een tshirt voor m'n zoontje van 2,5 jr gekocht. Hij is ook smal heeft een lange romp. Ik vond de kleuren zo gaaf! Ik moet zeggen dat t hem prachtig staat! De broek ben ik enorm blij mee.20.00 Ik koop ook vaak duurdere kleding v name it bv qua broekjes omdat t zo mooi aansluit of van z8. Maar ik houd ter Stal nu zeker id gaten ben erg tevreden mee en het sluit mooi aan bij z'n billetjes & benen! Ik heb 2 foto's bijgevoegd. Groetjes missguit
Met shirtjes heb ik hier geen ervaring, wel met de broeken. Hier ben ik erg tevreden over! De kwaliteit blijft goed en ze krimpen ook niet.
Mwoah. Rond nieuwjaar een shirtje maatje 68 gekocht, ik was het op 40 graden met de andere bonte was en doe m niet in de droger, maar toch is de print al deels verdwenen. Zou t dus niet aanraden. Voor mijn dochter van 2,5 twee basic shirtjes gescoord die goed blijven, maar ik vond het meeste voor peutermeisjes ronduit trashy qua stijl.