Iemand een super leuk idee om geld te geven in een kadovorm voor een man die met pensioen gaat. Het geld is van alle personeelsleden die op het feestje mogen komen. Ik had al het idee om een goede fles chapange te kopen met 2 glazen er bij mooi inpakken en dan een mooie strik maar het blijkt dat zijn vrouw nog al moeite heeft met alcohol. Heeft blijkbaar iets te veel in het glasje gekeken... Alle ideeen zijn welkom! thanks!
Heeft hij kleinkinderen? Dan zou je zo'n elektronisch fotolijstje kunnen kopen. Kun je misschien nog wat leuke foto's van hem op z'n werk of van z'n collega's ofzo er van tevoren op zetten.
hahaha ja klopt. Gewoon Geld. Is ook handiger. Kan hij gewoon lekker iets kopen wat hij leuk vind. Of sparen hahaha.
o dan heb ik het ook verkeerd begrepen, misschien als een boeket bloemen vouwen?? zo kreeg ik dat met onze bruiloft zat het geld gevouwen als bloemen tussen de echte bloemen heel leuk
als een soort waaier, of zoals je vroeger trapjes maakt en dan begin en eind aan elkaar plakken met plakband en op een stukje binddraad plakken zal even zoeken naar een foto of voorbeeld
of is het iemand die wel tegen een grapje kan??? Dan kun je een geranium kopen en daar geld instoppen en dan een gevatte tekst erbij ofzo
De granium had ik ook al bedacht maar dan moet ik ook nog iets met het geld er bij doen en dat kan ik niet bedenken @ denemarkw dank je voor de link!
Niemand meer met een leuk orgineel idee... Anders toch maar de bloemen vouwen of de champie fles met glazen
Ja ik weet het, het is echt vroeger maar ja, vind het idee xo leuk om iets te geven bedoel ik dan en dan kijk ik puur naar de collega.
Stop papiergeld in een ballon voordat de ballon wordt opgeblazen. Als het geld erin zit, blaas je de ballon op en knoop je hem dicht. Wanneer je met een aantal personen bent, kun je dus een hele bos ballonnen geven.