Ik verkoop deze DVD omdat ik hem dubbel heb, dit is een nieuwe DVD ingesealt! Walt Disneys geliefde klassieker bekend om zijn muziek is nu nog schitterender dan ooit dankzij een digitale restauratie! Gamee op avontuur met de meest onvergetelijke personages: Lady, eenverwende cockerspaniël; Vagebond, een bastaard met een gouden hart;Jock en Snuffel, Ladys beste vrienden; en Si en Am, twee van deonbetrouwbaarste katten ooit. Een film met een prachtig einde: bellanotte wanneer Lady leert wat het betekent om vrij en ongebonden tezijn. Deze Speciale Uitvoering bestaat uit een DVD, en bevatnooit eerder vertoonde scènes, Disney 5.1 Thuisbioscoopmix, geheelnieuwe games, geheimen uit "the making-of"... en nog veel meer! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik zoek de DVD van de Kleine Zeemeermin, orgineel van Disney. Ik heb in ruil daarvoor helemaal nieuw ingesealt de DVD van Lady and the Tramp, Lady en de Vagebond. Mail maar wat je wil, geld er voor (max 10 euro), of ruilen tegen de andere Disney DVD.
Ja, ikke! Als ik t goed begrijp mag ik de dvd van je overnemen voor 10euries? (of minder ) Zoja, dan wil ik m graag van je overnemen.
Hey, Als er geen reactie komt van de vorige wil ik even laten weten dat ik ook wel geintereseerd ben. Ik woon wel in Belgie. Op hoeveel zouden de verzendingskosten dan komen?