Zal even vanaf het begin beginnen... Vorige week zaterdag was ik aan het werk en mijn collega klaagde over haar keel dat ze er al een week last van had. Ik sta de volgende dag op en rara waar had ik last van, een pijnlijke keel. Dank je wel collega dat werd met een paar dagen steeds erger, veel slijmvorming en slikken deed ontzettend zeer. Dit nam gelukkig weer af maar sinds gisteren had ik het idee dat het begin van mn keel, bij mn tong op schuurpapier leek maar wel nog met stukjes of iets erop... Kan het moeilijk uitleggen... Hier had ik vandaag ook last van maar sinds vanavond heb ik rode bultjes op mn tong. Van halverwege naar achter richting mn keel... Voelt een klein beetje branderig aan, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zou het vanzelf over gaan of moet ik hier toch echt mee naar de dokter? Kan daar evt pas donderdag heen
Ik heb het zelf nog nooit gehad, en zou ook niet weten wat het is. Maar als ik dit zo lees heb ik het idee dat het blaren zijn, of misschien een allergische reactie *allergisch voor uitspraken van je collega misschien?*, of een ontsteking? Als het echt zo pijnlijk is zal ik er toch wel even mee naar de ha gaan hoor!
Hmm, dat is een goede, misschien is dat het wel ja. Ik hoorde van m'n moeder dat het heerst de laatste tijd!
Heb even gegoogled want had geen idee wat het inhoud haha maar sommige dingen komen idd overeen... Heb alleen over de rest van mn lijf geen vlekjes en ook geen koorts of iets dergelijks gehad... Maar tot nu toe de meest overeenkomende ziekte
Kan ook gewoon bij het virus horen. Heb het ook wel eens gehad, het hele gezin toen trouwens. Bedenk me dat we ook een keer hand, voet en mondziekte(ofzo) hebben gehad, is een soort mond en klauwzeer voor mensen. Had toen ook een zere, rode tong.
Hoor meer mensen erover. Sommige krijgen antibiotica voor een keelontsteking.. Maar meestal gaat het vanzelf wel over..