morgen zou m'n nod moeten zijn...al voel ik al weer 'n week aan komen dat ik ongi moet worden. ik báál! al mag ik nog niet klagen. 't is pas de vierde ronde. dus gewoon op naar de vijfde ... zucht... ach...misschien word 2009 ons jaar xx Cat
Ik hoop voor je dat de ongi weg blijft. Bij mij mag die nu wel komen. Ben alweer behoorlijk overtijd! Maandag voor t laatst een test gedaan maar ga er niet weer 1 doen want voel me helemaal niet zwanger!
Voor mij nu ook morgen Voel eerlijk gezegd niets....dus nja.. we zien het wel! Ben wel erg benieuwd... pfoeee..! @ cat: vandaag een test gedaan?
hey allen, ik ben nog niet ongi. althans net nog niet. ik doe vandaag ook geen test, omdat ik nog steeds buikpijn heb. al hoop ik dat ik me dat in beeld...(of zou dat bij zwangerschap horen?...ik betwijfel het). veiligheidshalve heb ik ook een maandverbandje in. je weet maar nooit wanneer het komt . @linda; ik zal voor je duimen! groetjes, xx Cat
spannend he,ik mag ook morgen testen,weet t dit x echt niet,heb wel af en toe steken in mijn borsten,soms beetje misselijk,maargoed kan mezelf dat ook wijs lopen maken.Paar dgn geleden wel beetje buikkrampen gehad,maar dat niet echt noemenswaardig,Dus meiden jullie ook veel suc6 en wie weet is het bij ons allemaal wel raak,je weet maar nooit he.
spannend he kenzogirl.. ik zeg; goed van ons dat we tot morgen hebben gewacht! hahah Cat, jij ook succes met testen, wie weet staan we morgen alledrie te juichen op de badkamer/toilet!
nou ik was net nog steeds niet ongi. maar oké, m'n buikpijn is gezakt en is hoofdpijn geworden. dus nog steeds symptomen van ongi worden. urgl... we zien morgen wel weer verder! xx Cat
hmm... vanmorgen een test gedaan, maar helaas geen streepje te bekennen... Wacht nu maar tot mn ongi door komt.. Erg jammer, maar ja, we hadden dr allebei wel op gerekend dat het nog niet raak zou zijn. Gelukkig heb ik lekker met mn vriend kunnen knuffelen en daarna weer in bedje gekropen. Mgoed..mn 1e cyclus was 32 dagen (inclusief ontpillen..) en had mn cyclus nu op 28 dagen gezet. (omdat ik 'm niet wist.) Nu dus even kijken hoe lang het nu duurt. @ Cat: hmm 1 dag over tijd dus nu? Raar, al die symptomen! knap hor, dat je nog geen test doet. @ kenzogirl: Echt, als ik al die dingen zou voelen zou ik echt geen dag langer kunnen wachten met testeN! haha. Geod van je dat je dat volhoudt!
op het moment ben ik 24 uur overtijd. m'n mannetje en ik hebben besloten dat als ik vrijdag nog niet ongi ben, dat ik dan mag testen nou mag 't wel al eerder, maar oké. om teleurstelling te voorkomen en centen verkwisten ook balen voor je Linda...op naar de volgende ronde! xx Cat
@ Cat: haha oke, wel goed van jullie hoor Ik ben nog steeds op mn ongi aan het wachten, dus nog niet helemaal op naar de volgende ronde.. We wachten maar af! Mocht het maandag nog niet zo ver zijn, test ik nog een keer.. maar verwacht dat het tegen die tijd wel er zal zijn.
Ik hoop voor je dat het een positieve test wordt! Ik denk het niet meer voor mij, heb gister getest en dat was overduidelijk negatief....
hey linda, ik ben ook nog steed niet ongi. maar oke, ik wacht morgen nog even af met testen. en misschien stellen we het nog uit tot zaterdag...we zien wel. als we zwanger zijn is dat leuk, zo niet...dan op naar januari! xx Cat
zo,kheb net ook getest,negatief,maar ook nog niet ongi.Zo raar,normaal voel ik t vantevoren echt aankomen,nu nix.ben wel echt ff sjagie geweest net,had me er zo op verheugd.maargoed,volgende ronde dan maar weer he. Iig fijne kerstdagen allemaal!