Ladycomp

Discussion in 'Anticonceptie' started by firegirl, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Iemand hier ervaring mee?

2. sinada

sinada Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord. Ga eens even zoeken

3. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gewoon tempen.Alleen elektronisch.En kost erg duur.Maar dan erg erg duur.
    Als ik geen pil wil dan kan ik ook iedere ochtend rectaal of vaginaal temperatuur opnemen.En online kaart maken.Wat ik ook deed heel lang om mijn cyclus leren kennen.Paar maanden en jij kan beter dan deze comp zegen wanneer jij moet voorzichtig zijn.
    Voor mij is deze ding zeker onnodig.Ik geloof niet dat hij word reus populier.

4. firegirl

Het voordeel van dit ding is wel dat hij enorm nauwkeurig is (op een honderste ofzo), dus hij ziet direct verschillen in temperatuur. Hij heeft ook gegevens van 80.000 cylcussen van vrouwen, zodat hij weet wat hij wel en niet kan verwachten. Daardoor houdt hij zelfs rekening met koorts etc. Als hij toch niet helemaal zeker is, heb je gewoon een extra rode dag. Hoe langer je hem gebruikt, hoe zekerder hij is, want hij houdt ook rekening met de metingen van de afgelopen maanden van jou. Op een gegeven moment weet hij zelfs ongeveer wanneer je ovulatie komt en waneer je ongesteld wordt.

Lijkt me erg handig, heb hem nu dus ook besteld. Hij komt zaterdag. Ben erg benieuwd! Ik ben gewoon zo zat van de pil (al die troep in de lichaam) en denk dat een apparaat beter is dan mijn eigen metingen... Ik heb geen 80.000 voorbeelden in gedachten haha.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik gebruik de persona ik ken deze niet, klinkt wel handig!! Is op zich niet verkeerd om inzicht te krijgen in je lichaam (al kan dat natuurlijk ook alleen met tempen)

Ik zie net de prijs WOWIE ik houd mijn persona wel :D

6. firegirl

Haha, de prijs is idd wel een obstakel, maar je hoeft hier nooit wat bij te kopen, bent in 1 keer klaar.

Ben er net mee begonnen, ben dus gestopt met de pil en hij wordt pas wat betrouwbaar als je voor de 1e keer echt ongesteld bent geweest. Dus nog maar even voorzichtig doen hihi.

Share This Page