tarwekiemolie bevordert innesteling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij gaan woensdag weer starten met de echo's voor onze laatste cryoterugplaatsing uit IVF-1. Uiteraard willen we deze kans zo groot mogelijk maken, hoewel ik weet dat je er niet zo veel invloed op hebt en dat het gewoon een kwestie van geluk is. Ik heb op internet al het één en ander gelezen over tarwekiemolie en dat dat de innesteling zou bevorderen. Hebben jullie hier ervaring mee?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Tarwekiemolie bevat veel vitamine E en dat bevordert de doorbloeding, en dus ook de innesteling. Maar dan kun je beter vitamine E-olie nemen. Is in capsules verkrijgbaar.

Ik heb eerst een lange tijd tarwekiemolie gebruikt, zonder resultaat. Toen over gegaan op vitamine E-olie en was binnen 2 maanden zwanger. Kan toeval zijn hoor. Maar het gaat om de vitamine E. En dan wel in olie, niet in vaste vorm.

Succes!

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Bij ons in het ziekenhuis raadden ze af om zulke dingen te gebruiken. Zij zeiden dat er nooit wetenschappelijk onderzoek naar is geweest en dat er eigenlijk niets is wat je innesteling echt bevorderd, behalve de medicijnen om je baarmoederslijmvlies zo optimaal mogelijk te houden. (en die medicijnen krijg je denk ik al, progestan/utrogestan of pregnyl)

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Vitamine E kan echt geen kwaad hoor.

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Het lijkt me ook niet dat vitamine E kwaad kan. En ik krijg geen medicijnen voor mijn baarmoederslijmvlies. Doe het volledig in eigen cyclus, krijg alleen pregnyl om de eisprong precies vast te stellen. Verder niet, mijn gyn wil dat niet omdat het volgens hem het beste is om het zoveel mogelijk op de natuurlijke manier te doen. Volgens hem boeken ze daarmee de beste resultaten. Dus vandaar mijn vraag over tarwekiemolie. Denk dat ik vanmiddag eens ga kijken naar die vitamine E-olie. Lijkt me toch ook geen kwaad kunnen.

Deel Deze Pagina