hallo zouden jullie even in mijn album willen kijken,ik heb gister midag een test gedaan van clear blue en ik zie een heeel dun pen streepje posi? dus is dit een posi test?
sorry maar ik kan er geen test uithalen? Hoe erg heb je hem gesloopt?.. hahaha Hoop natuurlijk op een positieve uitslag voor je!
ik heb hem hellemaal uit elkaar gehaald hihihi, ik denk zelf ook dat het een indroog lijntje is maar het is zo vervelend dat het indroog lijntje wel meteen posi aan gaf toen ik hem teste dus ja en hij is zo gebeven,dus ik vind het een twijfel geval,daarom vraag ik raad aan jullie.
tja, er is wel een dun streepje te zien. maar ik zou voor alle zekerheid morgen ochtend nog een test doen!?
ik wou pas vrijdag ochtend weer testen maar ik denk dat ik het morgen wel doe,want vrijdag is nog zo ver weg
Lijkt mij niet positief... Ik zie aan je banner dat je op dag 8 van je cyclus zit....dan heb je nog geen eisprong gehad? Of klopt je banner niet? Ik las op een ander forumgedeelte dat je vorige week maandag gestopt bent met de pil, dus dan is de kans wel heel klein dat je nu al zwanger bent. Sorry meis!
ik heb vandaag weer getest maar duidelijk niet zwanger,maar dat zal ook wel raar zijn geweest wan tdan zou ik door de pil heen zwanger zijn geworden.maar ja wij zijn net gestopt met de pil dus ik zit weer in de eerste ronden yeee klussenik heb er weer zin in