na kuur provera en toch zwanger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minny1985, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minny1985

    minny1985 Actief lid

    25 jan 2008
    260
    0
    0
    hallo meiden, ik heb een vraagje aan jullie zijn er vrouwen die na een kuur provera toch zwanger bleken te zijn? Ik ben namelijk tien dagen geleden gestopt met provera maar nog geen ongesteldheid. Dit was mijn eerste kuur en ik begon met slikken op 25e dag van mijn cyclus. Ik had voor de eerste keer vruchtbaar slijm afgelopen maand maar toch zei de gyn dat ik moest beginnen met provera. Groetjes minny
     
  2. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi Minny

    Ik zou als ik jou was echt even contact opnemen met gyn. Normaal is het volgens mij 4 a 5 dagen later.
    Kan het zijn dat je er neit goed op reageert?

    gr brenda
     
  3. wolly

    wolly Niet meer actief

    Volgens mij is er altijd wel een kans dat je wel zwanger kan raken tijdens provera gebruik.

    Ik heb het zelf ook gebruikt toen en ik geloof dat er in de bijsluiter stond dat je binnen 10 dagen ongi moet worden.
    Ik zou nog paar dagen afwachten en dan even je gyn bellen.

    Veel succes.

    Liefs wolly
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou ook idd even de gyn bellen of een test doen voor de zekerheid
     
  5. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    Mijn gyn had gezegd dat ze daar niets over kon zeggen toen. De een wodt gelijk na stoppen ongesteld (ik dus), maar het kan ook gerust 2 weken duren zei ze...
     
  6. minny1985

    minny1985 Actief lid

    25 jan 2008
    260
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie's, ik ben vorige week naar de gyn geweest, en heb afgelopen vrijdag een urinetest gehad maar negatief. Nu moet ik afwachten tot vrijdag. Ik was gewoon benieuwd of er vrouwen waren die toch zwanger waren. De gyn zei tegen mij dat ik misschien te weinig hormonen had afgelopen vrijdag. This afwachten dat weet ik. Vind het echt erg al dat wachten. En omdat ik pas op dag 25 ben begonnen met de kuur dacht ik van als mijn eisprong daar voor is geweest ben ik misschien toch zwanger. Of is dit een rare gedachten? Groetjes xxx xxx
     
  7. maatje

    maatje Fanatiek lid

    12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @minny Ik heb zelf ook provera geslikt om de ongi op te wekken. Bij mij werkte het hele spul niet. Eindelijk na 3 weken is de ongi vanzelf gekomen. Hoop dat het snel gaat komen en dat je geluk heb met de nieuwe ronde clomid. Succes
     

Deel Deze Pagina