ladypink nu ook aan de clomid en een vraag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ladypink, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    he hallo allemaal even weer een update nadat er bij is ontdekt dat ik een uterus bicornis gedeeltelijk heb is er nu ook uit gevogeld dat het onderste deel vagina baarmoedermond uterus didelphys is maar goed...daar kan ik wel zwanger mee worden is het niet dat ik dus geen rijp eitje produceer en dat al een tijdje niet misschien wel nooit gehad heb mede ook omdat ik altijd korte cyclussen gehad heb.
    Nu mag ik de volgende cyclus beginnen met clomid..
    ook heb ik vandaag op de echo gezien dat ik ondanks dat ik nu ongi ben ook nog eitjes er zitten van deze cyclus namelijk de eitjes die er vorige week dinsdag er al zaten en toen 15 mm waren heb niet gevraagd hoe groot ze nu waren maar ze leken mij nu groter toe en duidelijker..hoe dat kan wist de gyn ook niet...wat denken jullie zouden ze nog gaan springen en wanneer zou ik dan extra moeten klussen ? mijn eitjes groeien ongeveer 2 mm in 4 dagen dan zouden ze naar mijn berekening donderdag 20 mm zijn...

Edit: Verplaatst naar vruchtbaarheidsbehandelingen. Je zal hier sneller antwoord krijgen. Elvira

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    als ik goed begrijp wat je bedoeld is dat je denkt dat je nog nooit een eisprong hebt gehad?

nou volgens mij moet je een eisprong hebben om ongesteld te kunnen worden.

en op je andere vraag heb ik helaas ook geen antwoord.

groetjes grace

3. Milla

Milla Niet meer actief

Moeilijke vraag, ik heb ook geen idee, maar door klussen, tempen en eventueel ovulatie testen gebruiken is misschien een idee om wat inzicht te krijgen.

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    eisprong heeft niks te maken met wel of niet ongi worden want dat regelen hormonen in je lichaam als je een te korte cyclus hebt bijvoorbeeld minder dan 21 dagen dan heb je geen eisprong de laatste 3 cyclussen zijn 16,17,18 dagen geweest dus dan heb ik zeker geen eisprong gehad.die cyclussen en dat is ook door de gyn elke week 2x gecontroleerd door middel van eimeting met inwendige echo.

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo meiden

nou ik heb gister eindelijk mn eerste clomid genomen kan nu alleen nergens meer een stukje vinden van eerste ronde clomid kan iemand me helpen wil graag iets weten want ik heb sinds vandaag zo'n hoofdpijn en vroeg me af of ik al zo snel bijwerkingen van de clomis kan hebben..

ik vindt het nu wel spannend moet 24 dec weer heen inwendige echo voor een FM dus afw88

6. Niet meer actief

Ik denk dat je mannetje door de rode zee moet..
    Want je hebt een zeer korte cyclus dus denk dat je gewoon tijdens je ongi je eitjes heb.
    Daar was laatst ook een topic over..

7. wolly

wolly Niet meer actief

8. Niet meer actief

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo ikdus die vraag is al beantwoord ik heb geen eitje die springt want ze rijpen niet bij mij...
    dat is de reden van de clomid

10. wolly

wolly Niet meer actief

Miss dat je bij vruchtbaarheidsbehandelingen een kijkje kunt nemen daar zijn meerdere vragen over clomid en andere problemen rond het zwanger worden.

Daar kunnen ze ook beter je vragen beantwoorden denk ik.

Liefs wolly :)

11. jola

jola Lid

28 jun 2007
    39
    0
    0
    Dit is nu mijn 2e cyclus met Clomid, en kan je zeggen dat ik inderdaad ook erg heftige hoofdpijn krijg van clomid.
    Maar heb zelf het idee, dat het iedere cyclus anders is, de bijwerkingen. 1e keer was ik er alleen misselijk van tijdens de slik dagen, en ja wat last van stemmingswisselingen, en nu de 2e keer, kreeg ik er dus de hoofdpijn en nachtelijk zweten bij.
    Reaktie van de eicellen is ook verschillend, 1e keer al cd 13 al een ei van 21 mm, en ovulatie op cd 14, nu 2e keer cd 16 nog maar 14 mm.

Gr. Jola

Deel Deze Pagina