Je leest zoveel over kansen en statistieken bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik ben heel benieuwd naar het al dan niet succesvol zijn van IUI. Om misschien ook wat meer hoopvol te kunnen worden
In het IUI onderwerp kan je ook zien na hoeveel beurten iemand zwanger was Ikzelf ben nog niet zwanger... ben net met derde poging begonnen!
Geen slechte tip uiteraard en ik was er ook al aan begonnen. Maar ik ben een nieuwkomer en om dan uit 424 pagina's te turven ... Ik dacht dat een snelle poll ook voor anderen msschien wel hoop zou kunnen geven: in 1 oogopslag te zien of de theoretische cijfers ook kloppen met de praktijk!
Ben met de 5e bezig, dus of het zin heeft?Ik hoop van wel en dat dit dus de laaste was. Er bestaat een heel topic voor iedereen die met iui bezig is.
Daar hoef je niet het hele topic voor door te spitten hoor de lijst staat op de laatste of 1nalaatste pagina, want die word steeds bijgewerkt.
aha, inderdaad. Ik hem 'm inderdaad gevonden. Merci. Moet nog even mijn weg vinden op dit subforum. Had gehoopt dat ik er nooit had hoeven beginnen
hoewel er niet zoveel mensen hebben gereageerd (omdat er natuurlijk ook dat andere topic is), is de stemming niet helemaal hoopvol. Maar goed, ik bedacht me ook dat de mensen waarbij het gelukt is, misschien wel helemaal niet meer (of veel minder) op dit forum te vinden zullen zijn. Laat ik dat voor mezelf maar als verklaring blijven houden...
Helaas is de kans niet groot nee. Maar allerlei factoren kunnen zorgen dat jou kansen van hoger liggen. Leeftijd, jouw cylus, zaad.. vanalles. Dus eigenlijk is er gewoon weinig van te zeggen.
Wij zijn zwanger na de 1ste iui behandeing... ( wauw wat is dit raar om te schrijven... we hebben het nog maar net "ontdekt )