Hallo Ik had even een vraagje en misschien dat er hier mensen zijn die mij antwoord zouden kunnnen geven . We zijn in maart 3 jaar gestopt met de pil en helaas nog steeds geen wondertje , nu zijn we onderzoeken gestart in het ziekenhuis daar is uit gekomen dat het zaad van mijn man niet optimaal is maar het is ook niet zo dat we niet op een normale manier zwanger zouden kunnen worden Er is 4 dec een baarmoederfoto gemaakt en er is mij verteld dat ik nu 5 maanden extra vruchtbaar ben . Vorige week zijn we voor de uitslag geweest van de foto en daar bleek uit dat er bij mij niks aan de hand was geen vernauwingen enzo . Mijn cyclus is heel normaal zo'n 28 dagen . Nu is mijn vraag zijn er misschien ook mensen die zo'n zelfde situatie hebben meegemaakt en idd binnen afzienbare tijd zwanger zijn geworden ? Mvg christina
5 maanden lijkt me wat "overdreven" er wordt wel gezegd dat je diezelfde maand iets vruchtbaarder bent omdat alles is "doorgespoeld". Hopen kan je natuurlijk altijd! Het zou super zijn! Succes! Elmo