ladypink

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladypink, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik ga weer de eerste ronde in met een goede ongesetldheid sinds 14 augustus niet meer ongi geweest dus ben heeeel erg blij ik heb weer een cyclus...
    nu maar afwachten hoe het verder gaat en of mn cyclus door de operatie verbetert is...

groetjes Anita

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heel veel succes en klusse!

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dankje cilla24...ik zit er momenteel ff helemaal doorheen..ik weet het allemaal niet meer en ik zie het ff niet meer zitten dat ik ooit nog zwanger wordt.
    Klinkt miss een beetje overdreven maar ik heb een gevoel als ik dan naar een baby kijk of als ik de baby van mn schoonzus op de arm heb dan weet ik het soms ff niet meer.
    Gelukkig dat ik af en toe mn hart kan luchten hier op het forum...

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik moet je eerlijk bekennen ik ben makkelijk en snel zwanger graakt maar ook ik had die maanden dat we bezig waren dat iedereen wel zwanger leek en kinderen had heel vervelend voelt dat.. maar denk wel dat t gevoel normaal is..
    en je bent nu geopereerd dus t komt vast allemaal wel goed...
    ook voor jullie is er vast wel een beebje :D

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Anita

Wat goed dat je er weer bent!
    Fijn dat je nu weer kan beginnen en ik hoop voor je dat het nu niet lang meer gaat duren voor je zwanger mag zijn.
    Hopelijk heeft de operatie geholpen.

Heel veel succes meid!

Liefs wolly :)

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dankje voor jullie steun...en ik weet dat het gevoel normaal is en dar had ik eerst ook maar nu is het gevoel wel ineens anders maak me ook heel veel zorgen of de operatie wel goed is gegaan ook zegt de gyn van wel ik heb al vanaf de dag na de operatie buikpijn en die heb ik nog steeds.
    ik moet 12 dec weer heen dan maar weer praten er over ik weet het niet meer.
    Want ik ben ook bang dat als ik er met de gyn over praat dat hij vindt dat ik zeur enzo...

Wolly nog ff meid wordt ook nog forum tante :) maarre hoe gaat het nu voel je je nog een beetje mens of over het algemeen waggeleend :)

nou doei groetjes anita

7. wolly

wolly Niet meer actief

@Ladypink: Hahahahahaha ja hier nu echt een waggel eend ;)
    Het begint nu ook echt zwaar te worden, maar ik moet nog ff volhouden, lukt ook nog wel hoor ;)

Ik kan me goed voorstellen dat jij je zorgen makt hoor of de operatie wel geholpen heeft.
    Hoop zo voor je dat er toch een keer posi nieuws komt.
    Ik zag trouwens dat je nu getrouwd bent, jullie zagen er prachtig uit met z'n 2tjes.
    Gefeliciteerd :)

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dank je wel ik heb ook heel erg genoten van die dag en zeker van het feit dat we nu echt man en vrouw zijn dat wilde ik al heel erg lang..

9. wolly

wolly Niet meer actief

Echt heel fijn zeg dat het een geslaagde dag is geweest.

Heel veel geluk samen.

Liefs wolly :)

Deel Deze Pagina