Hallo allemaal, Aangezien alle "mei 2013" oproepjes al aardig vol zitten, begin in maar weer even een nieuwe! Ik ben op zoek naar leuke spontane meiden uit Noord Holland die ook zwanger zijn van hun eerste. Ik kom zelf uit Hoofddorp, ben 32 jaar en ben 20 mei uitgerekend. Ik woon hier nog niet zo heel lang dus lijkt me leuk om via deze weg wat nieuwe contacten op te doen en natuurlijk ervaringen te delen over de zwangerschap en straks onze wondertjes! Ik hoor graag van jullie!
Hey wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben jij precies in mei uitgerekend? Spannend allemaal he?
Dank je, jij ook gefeliciteerd! Ik ben 6 mei uitgerekend en jij.? Ik vind het best spannend allemaal, nu het langzaam dichterbij komt begin ik er meer mee bezig te zijn..
Leuk hoor! Ik ben zelf 20 mei uitgerekend. Van de week hebben we het bedje en commode gekocht en de box. De 20 weken echo vond ik echt wel een opluchting hoor! Het wordt allemaal steeds "echter" inderdaad. Alhoewel ik het nog wel heel onwerkelijk vind dat zo'n klein mensje in je groeit... Hoe oud ben jij trouwens? en woon je in Haarlem? Ik heb hiervoor ook nog twee jaar in Haarlem gewoond en ik werk er nu ook. Zo'n leuke stad he! En heb jij veel last van kwaaltjes? Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen, voel me prima haha! (let op, ik krijg vast een horrorbevalling hihi)
Nee ik woon in IJmuiden. Ik ben 26 trouwens. Leuk he die spulletjes kopen! Hier is de babykamer al geschilderd en hangen de gordijnen al en de commode staat ook al. Alleen het bedje moet nog gehaald worden en het matrasje. Alle andere spullen zijn eigenlijk ook zo goed als binnen. En nu met dat kamertje komt steeds meer het besef van goh we doen dit allemaal voor dat kleintje in mijn buik. Heel vreemd maar soms bevat ik het nog niet helemaal. Helemaal niet als ik bedenk dat over een half jaar alles gewoon helemaal anders is. Ik heb helaas wel last van kwaaltjes, zo erg dat ik inmiddels sinds maandag thuis zit. Was absoluut niet wat ik wilde. Tot de 19e week heb ik nergens last van gehad alleen erg moe maar vanaf de 19e week was het ineens zo bekeken. Ik heb zwangerschapsischias en de linkerkant van mijn bekken is wat instabiel. Ik ging maar gewoon door op het werk met harde buiken tot gevolg en het duurde steeds langer voor die wegtrokken. Dus naar huis gestuurd door mijn werk en nu thuis gaat het echt een heel stuk beter! Ben ook weer vrolijker en gezelliger en thuis komt er ook nog wat uit mijn handen. De weken ervoor ging ik er vol voor, een ochtendje op mijn werk maar was ik daarna door de pijn volledig klaar en chagerijnig de rest van de dag. Dus nu helemaal thuis. Had voor mij beter te accepteren geweest als het pas met een week of 30 was begonnen maar je doet er helaas niks aan. Ik weet waar ik het voor doe en dat is het belangrijkst Fijn dat jij je zo goed voelt, ik hoop dat dat niks zegt over je bevalling haha
Aii wat vervelend dat je thuis zit joh! Ischias heb ik ook weleens gehad voordat ik zwanger was en het doet ZO'N pijn! Je weet niet meer hoe je moet gaan zitten of liggen! Wel balen dat je daardoor al zo vroeg thuis zit. Maar je weet uiteindelijk waar je het voor doet en fijn dat je je nu thuis in ieder geval een stuk beter voelt! Leuk IJmuiden! Mijn halve familie komt daar vandaan haha! Ik ga zelf regelmatig bij de Wok eten in IJmuiden! Heerlijk! De babykamer bij ons begint verder ook op te schieten. Mijn man is een megagrote Woezel en Pip Muurschildering aan het maken! Echt zooo mooi! Ik zal wel eens een foto mailen! Trouwens ff vraagje, vind je het goed om verder te babbelen via de mail? Ik lees mn mail over het algemeen wat vaker enne....dan kan ik je ook vertellen wat het geslacht van mn kindje wordt! Probleem is namelijk dat we op mijn werk een soort van babyboom krijgen en ik verwacht misschien nog wel wat nieuwsgierige collaga's op dit Forum (en voor iedereen is het nog een verrassing)hihi! Ik hoor je wel! Mijn e-mail is linda_schade1980@hotmail.com