Lady's with a small break

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Maidin, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hey dames... ik ben nu in een break, maar ik wil de site niet verlaten... Vind het veel te leuk. dat is een goed teken, maar ik voel me vaak zo alleen omdat ik in een break zit. Zijn er meer dames die zich hier in herkennen?
     
  2. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ow lieverd.. dat wist ik niet... Maar ergens ook wel logisch, iedereen komt hier met een gemene deler die jij nu even niet meer deelt.. Toch een hele dikke knuf voor jou! En hoop dat je je snel beter voelt!
     
  3. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het is niet dat ik me zielig voel ofzo... Ik voel me erg goed, maar toch is het soms een beetje... erhm krom denk ik.... Ik was blij dat ik ongi was geworden en dat is niet erg, maar ik wil ook gewoon even meekletsen...
     
  4. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    hmmm denk wel dat ik je heel goed begrijp.. Ik heb ook niet altijd zin om mee te kletsen over kwaaltjes van te vermoeden zs, en ook niet over zs en babies, en jij wil zo graag over iets kletsen terwijl er niet echt meer over andere dingen wordt gekletst. Wat ik ook begrijp, dat er niet over veel anders wordt gekletst, maar soms wel lastig. Hele dikke knuf meis!
     
  5. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja idd...soms gaan alle gesprekken over de beebjes en dat is gaaf, maar ik voel me daar een beetje misplaatst...
     
  6. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik denk juist dat het goed is voor de bus om ook andere dingen te vertellen, ik zou zeggen gewoon doen! En je nooit teveel voelen meis, echt niet! Knuff!!
     
  7. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Owh ik doe het ook zeker wel... Whahahaha... ik blijf kletsen... wees maar niet bang voor!
     

Deel Deze Pagina