Hoi Hoi. Ik ga nergens vanuit, ik hoop natuurlijk wel. Ik weet het niet zogoed, wat moet ik nu denken? Zou het 'raak' zijn? Wat voel ik? - Sinds vorige week, een zeurend gevoel in me onderbuik. Net of me ongi er aan kom, in mindere mate. - Steekjes, ene keer links, dan rechts onder in me buik. Soms trekt het door naar me liezen, en soms voel ik het bij mijn schaambot. - Ik heb continu honger. Ik wil steeds eten, eten. Me maag rammeld ook vaker. - Me eten komt soms ineens op, door een boer/hik. Soms heb ik het gevoel dat me eten in me keel hangt ( Sorry klinkt gek.) - Me tepels zijn gevoelig, maar niet pijnlijk. - Me onderrug voeld beurs aan. - Moe! ik ben een echt avond-mens, maar sinds een paar dagen, negen uur? Dan wil ik me bed in. Ik geloof dat ik alles wel heb verteld. Meiden, wat denken jullie? Ik vind het spannend. We gaan het afwachten. Wanneer kan ik testen? Aangezien ik me cyclys niet 100& zeker weet. Als ik een cyclus van 29 heb, zoals de laatste keer mag ik zaterdag testen. Heb ik een cyclus van 34, mag ik woensdag testen. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes
Goh wat is dit toevallig dit heb ik ook gehad precies het zelfde mijn cyclus loopt tussen de 30 en 36 dagen ook heelk verschillend ik heb zelf 16 februari nog een bloeding gehad , waarschijnlijk een eisprong geweest ik heb 23 februari positief getest als ik jou was zal ik testen als het kan Liefs
ik zou pas na 35 dagen testen, omdat dat je langste cyclus is geweest. bij te vroeg testen is het resultaat niet altijd betrouwbaar, zowel bij posi als negatieve testen. en dingen voelen zegt helemaal niets, in de maand dat ik niks voelde was ik juist zwanger
Ik voelde dit afgelopen keer ook allemaal. Waren gewoon tekenen dat mijn menstruatie in aantocht was. Ik hoop voor jou natuurlijk niet! Je weet maar nooit, een vrouwenlichaam zit raar in elkaar!
Thanks voor jullie reacties! Ik ga het gewoon nog maar even afwachten. Ik test pas volgende week (als ik het volhoud! ) Ga me best doen! Liefs
ja hoor manonn, gewoon effe volhouden... Is dit je vierde cyclus na pil of ringstop? Die deed bij mij immers ook heel erg raar... Nouja, hoop natuurlijk voor jou dat het wel OK is veel wachtsucces en liefs!