Ladyshave ervaringen

Discussion in 'De lounge' started by yaro, Jun 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Wie heeft er ervaring met een ladyshave?

Mijn haar groeit heel snel en met scheermesjes moet ik eigenlijk al elke dag scheren omdat ik dan alweer stoppels heb. Maar mijn huid verdraagt inmiddels de mesjes echt niet meer. Altijd wondjes en irritatie.

Epileren durf ik echt niet en harsen is niet aan mij besteed.

Ik hoop dus in een ladyshave een meer huidvriendelijke optie te vinden.

2. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

Jan 28, 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @yaro Ik heb een ladyshave, tenminste heet dat zo? Zo'n ding wat de haren vlug epileert, dacht ideaal voor mij, ben geen piepert, dus hoe handig is dat.

Nou het is vreselijk, benen is goed te doen en er erg handig voor. Maar voor de rest niet te doen wat een pijn!!!!
    Weet zo niet welke ik heb wel een bekend merk en heeft toch ongeveer 100 euro gekost.

Maar voor alleen de benen zal ik het niet aanschaffen...

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik neem aan dat je hem voor onderen wilt gebruiken?
    Hier kan ik ook niet tegen mesjes...maar dat word wel het gladst.
    Ik gebruik altijd mn ladyshave voor mijn onderkantje maar echt glad eord dat ook niet zonder mega irritatie.
    Ik heb dus gesetteld. ..het is of mm kort of glad en allemaal bulten, jeuk en ongemak.
    Ik heb gekozen voor mm en nu nooit meer ongemak.
    Maar elke dag scheren is ook geen optie ivm irritatie dus 2x per week it is met dat ding.

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Nee das een epilady :)

5. yaro

yaro Niet meer actief

Ik wil hem ook graag voor mijn benen gebruiken. Daar heb ik ook allemaal irritatie na het scheren met mesjes. Als het ook op andere plekken gebruikt kan worden is dat een groot voordeel Haha.

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik gebruik ook altijd een ladyshave ivm gevoelige huid van mijn benen. Werkt prima. Geen irritatie, maar mn benen worden niet zo glad als bij scheermesjes. Maar die kan ik hooguit 1-2x per 2 weken gebruiken, en ik moet vrijwel elke dag scheren.

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Niet echt een antwoord op je vraag, maar misschien kan je eens kijken naar een phillips lumea?

Ik heb sinds kort een lumea en moet zeggen dat ik behoorlijk verbaasd ben over het resultaat. Ik heb hem 2x gebruikt en op mijn benen komen de haartjes echt overduidelijk minder snel terug, er zijn zelfs al plekken waar ik (nu) geen haartjes heb groeien. Ook ik heb donkerbruine, dikke haartjes die meestal een dag na het scheren weer goed zichtbaar zijn.... Het is wel een dure grap, maar er zijn vaak aanbiedingen en wanneer je alle scheermesjes, scheerschuim, ladyshave, ongemak, etc. optelt wellicht de moeite waard om eens naar te kijken.

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

Mar 12, 2017
    16,371
    21,752
    113
    Als je zelf hars maakt met suiker en citroen valt de pijn echt mee. Ik heb ook ooit zo'n epileerding geprobeerd en sprong bijna tegen het plafond van de pijn hahaha. Maar met zelf hars maken vind ik het goed te doen. Bijkomend voordeel is dat de haartjes langer wegblijven, omdat je de wortel ook eruit trekt (of zoiets). Of hars van de winkel hetzelfde aanvoelt zou ik niet weten.

9. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Ik heb deze van remington. Meestal scheer ik de bikinilijn met de haren mee. En dan laat ik een streepje staan wat ik hiermee trim. Als mijn huid dan een keer echt geïrriteerd is gebruik ik deze op de kortste stand ipv dat ik scheer. De haren komen dan wel heel snel terug. Wat mijn huid vooral geholpen heeft is dat ik nu altijd met de haren mee scheer.

10. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Oh ik lees nu dat je hem voor benen wilt gebruiken. Heb dat nog niet gedaan maar ik denk dat het wel zou werken. De haren komen alleen wel sneller terug dus vaker bijhouden

11. yaro

yaro Niet meer actief

Bedankt voor de reacties!

De Lumea is mij nu echt nog te duur. Maar wil ik ooit wel.

12. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Is het echt zo??? Ik ben ook geneigd zoiets te kopen. Met name voor bikinilijn enzo. Maar heb weinig behoefte om weer geld te verspilllen.

13. LiveLifeLovely

Welk receptje gebruik jij? En kun je ook wat voorraad maken?? Heb al een keer geprobeerd, maar was weinig succesvol.

14. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    jaa de lumnea werkt echt heel goed. ik gebruik het al een paar jaar. nu nog zo een enkele keer in t voorjaar en kan zo 2 weken weg zonder te scheren terwijl ik voorheen dagelijks moest scheren en veel ingegroeide haren had

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ja, tot nu aan toe ben ik er echt heel erg tevreden over. Ik was ook behoorlijk sceptisch hoor, maar heb uiteindelijk de gok toch gewaagd toen ik een leuke aanbieding voorbij zag komen. Zoals ik al zei, heb ik hem pas 1 maand en dus 2x gebruikt, maar het resultaat is nu al duidelijk merkbaar. Ik hoef nu al niet meer dagelijks te scheren... Ik gebruik hem ook voor mijn oksels, bikinilijn en bovenlip. Ben ook benieuwd naar het resultaat op lange termijn

16. LiveLifeLovely

Dank voor je reactie. Ingegroeide haren zijn ook minder?? Ik epileer nu en met name mijn bikinilijn is één groot slagveld met ingegroeide haartjes.

17. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    ik heb helemaal geen ingegroeide haren meer eigenlijk. en heb van mezelf er donkere en stugge haren

LiveLifeLovely likes this.

Share This Page