Dat weet ik niet Ze hebben ze niet meer opgemeten. Ze kon wel zeggen dat mn baarmoederslijmvlies er heel goed uitzag, als rond de eisprong.
Hey meis, succes in de wachtweken. Ik ga je topic ook volgen, al hoop ik natuurlijk dat dat over twee weken niet meer nodig is. Liefs Zora
Lady Zorra, succes, ik ga voor je duimen. Als het goed is start ik volgende maand met acupunctuur. Moet eerst nog even herstellen van een bbz. Als het in januari nog niet raak is (na 2 jaar hoop) start ik ook met IUI. Ik volg je vol spanning.. zet em op meid!
Thanx meiden, ik hoop dat we straks allemaal op een gezellige roze wolk kunnen gaan zitten! Het is wel raar nu, sinds mijn laparoscopie op 2 september is alles in een stroomversnelling gegaan, nu 1,5 maand later al 1e IUI. En vanaf vandaag eigenlijk rust, geen gyn bezoekjes, geen acupunctuur.. Gewoon wachten, en laat dat nou niet echt een hobby van me zijn hahaha
Haha ik denk dat we allemaal niet van wachten houden. Grappig dat ik nu net lees dat bij jou alles zo snel is gegaan. Ik heb donderdag de laparoscopie gehad en ze willen mij pas over 2 maanden weer inplannen voor een afspraak. Mannetje gaat wel even bellen of het niet eerder kan, maar als ik naar jou berichtje kijk, kan dat dus....goed dat ik het weet...haha....dan gaan we even zeuren bij het ziekenhuis. Sterkte met wachten meid!
@Zora, ik mocht een maand na mijn kijkoperatie starten met IUI.. behalve dat het niet door ging omdat ik een te groot eitje had, maar dat is een ander verhaal.. Het kan dus wel
Tja, ook aan het wachten he. Maar goed, mijn wachtweken zitten er bijna op. Voel nog niet veel, misschien beetje misselijk maar dat kan ik me ook goed verbeelden. Verder zijn de aders op mijn borsten volgens mij donkerder dan normaal, maar ja, kan ook zijn vanwege naderende ongi... Dus kan nog alle kanten op hoor! X
Helaas, onze eerste IUI is mislukt . Vannacht ongesteld geworden, geen twijfel over mogelijk. Maar we moeten door (hoe lastig dat ook weer is, de twijfel of het überhaupt ooit echt gaat lukken begint langzamerhand toe te slaan). Ik heb al weer een echo gepland staan voor dag 10, en ik ga vanmiddag bij de apotheek Clomid50 halen, in de hoop dat e.e.a. dan wat sneller gaat. Want ik heb nu een cyclus gehad van 42 dagen.... Tot gauw, X
Ik heb hier al dagen een soort ongipijn... Zeker door de hormonen, of zou ik teveel gefixeerd zijn... Ik haat wachten
Ik denk dat ik volgende keer met het beste idee van nederland mee ga doen, een zw test die je na een dag na de bevruchting kan gebruiken!