Met vlagen goed en met vlagen beroerd.... Soms misselijk, weinig eetlust, rommelige buik/maag en pijn in mn (.)(.) Maar ik durf niet te hopen.... Dus ik koop geen test voor vrijdag en ga evt in het weekend samen met mn mannetje testen.... AAHHH En jij?
Spannend, voel je je voor het eerst zo? Bij mij is de ongi pijn begonnen helaas.. zal zondag vast weer ongesteld worden.. begint altijd ruim van te voren bij mij.
Oh Ladyzorra, het wordt nu echt spannend voor jou meid! Ik hoop dat het hartstikke raak is, en dat die acupunctuur geholpen heeft! Ik gun het je in ieder geval VAN HARTE! X
K*t......... Heb vandaag op dag 24 al ! helder rood bloed verloren, niet veel, maar toch.. Gelijk gyn gebeld, dus maandag krijg ik weer een uitgangsecho..... Mijn cyclus is dus korter geworden door de hormonen.. Ik snap er even niks meer van... Krijg steeds maar "complimenten" van de gyn dat alles bij mij zo mooi eruit ziet, mijn vriend heeft super speedies heeft en ik had 3 follikels... Nou schiet mij maar lek. Vanmiddag lekker potje zitten janken, gelukkig is mn mannnetje wel heel lief. op naar de volgende zei hij.
Verdorie!...dikke knuf! Ik kan me voorstellen dat je even niets kan met die complimenten en dat je je tranen even de vrije loop hebt gegeven... Ik wens jullie heel veel succes met jullie 2e IUI!
Dat is weer balen hè! Bij mij zeiden ze ook vorige keer dat het er supergoed uit zag voor ons......maar helaas ook zonder resultaat. Ik wens je veel kracht en hoop voor de volgende poging!
Ik moet iets minder eenheden gaan spuiten, 50, ze vond het de vorige keer iets te snel gaan met inseminatie op dag 11. Vrijdag weer terug.
Zit er helemaal doorheen.... Mn beste vriendin belde net, ze is zwanger, net voor haar 1e afspraak met de gyn. Nu ben ik dus echt de laatste en de oudste en het langste bezig.....
Hey LadyZorra, Ah wat balen meid, had echt gehoopt dat ik goed nieuws zou lezen.. Pff, zeker niet leuk dat het niet gelukt is.. en dan krijg je ook nog eens te horen dat je vriendin zwanger is.. Wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat het de volgende keer wel raak is. Dikke knuffel meid!
Vandaag weer fm gehad. Heb 2 eitjes, 1 van 1,1 en 1 van 1,5. Moet morgenavond pregnyl spuiten en maandag onze 2e IUI! Deze ronde minder eenheden en minder dagen puregon gespoten, dus dat is wel fijn voor mn lichaam. Nou duimen dat ze allebei mooi doorgroeien
Gisteravond pregnyl laten zetten en echt een tip. Laat deze in je bovenkant van je bil zetten, ik heb echt niks gevoeld en vorige keer in mn bovenbeen wel. Morgenochtend inseminatie en dan weer 2 lange weken!
Hey meid wat spannend zeg! Alvast veel succes voor morgen! Maarre, ik dacht dat je pregnyl in je buik moest spuiten? Maar het kan ook anders?