Hi, Vrijdag op de laatste follikelmeting zijn er 2 follikels gezien 1 recht en 1 links van beide rond de 18 mm. Slijmvlies 9.1 mm. Vrijdag ochtend direct ovitrelle gezet. Zaterdag om 12 uur de IUI gehad. Mooi vruchtbaarslijm ook die dag en volgens de arts middenin ovulatie aan het slijm te zien tijdens de IUI. Zaterdagavond begon de ovulatiepijn (ook nog geklust die avond). En zondagochtend (voor de leuk omdat we wilde ook gemeenschap) Zondagavond kreeg ik alleen weer enorme ovulatiepijn met heftige en opvallende steken ik had alleen geen vruchtbaarslijm meer. Kan het zijn dat ivm 2 follikels de 1e dan zaterdag rondom iui is gesprongen en de 2e pas later? (Zondagavond). Ik temp ook al 2.5 jaar en altijd netjes de dag na de ovulatiepijn een flinke stijging. Deze ronde gaat het alleen helemaal anders. Eerst zoals verwacht de dag na IUI tempstijging welke normaal vandaag door zou moeten stijgen, maar vandaag toch weer terug gedaald en ook weer heel lichtjes vruchtbaarslijm en baarmoedermond nog heel hoog en bijna niet te voelen. Dinsdag 36.6 Woensdag 36.5 Donderdag 36.5 Vrijdag/ovitrelle 36.6 Zaterdag/IUI 36.6 Zondag 36.8 Maandag 36.6 Wie herkend dit?
Zou het niet het vocht kunnen zijn wat vrijkomt als het eitje springt? Dat kan het buikvlies irriteren namelijk. Ik heb vorige week ook een dubbele eisprong gehad en had daar ook flink wat ovulatiepijn van tot en met gister.