Na verse poging direct cryo? Of maand rust?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door JJ1980, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Vroeg ik me gewoon af. Hebben jullie direct een cryo teruggeplaatst gekregen of moesten jullie een maand wachten. Ik heb over 5 dagen een gesprek met mijn arts over de mislukte poging. Vraag mij dus af of er nog kans is dit jaar ;)

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Protocol in ons ziekenhuis was altijd een rustmaand. Is ook best nodig voor je lichaam hoor al die rotzooi er helemaal uit. Ik snap je ongeduld, maar zou toch even een pas op de plaats maken en in januari gaan knallen ;)

3. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn meteen door gegaan, arts zei er verder ook niks over dat het beter was om een maand te rusten

4. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ook meteen doorgegaan met cryo maar wel geheel in eigen cyclus dus alleen utrogestan gebruikt.

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Gek dat ieder ziekenhuis weer wat anders doet. Bij mij wordt het ook geheel in eigen cyclus. Wellicht besluit ze toch om direct door te gaan, gezien ik grote kans heb om precies in de kerstsluiting ongi te worden :)
    Als ik op gesprek kom zit ik op dag 10 van mijn cyclus, dus het zou nog kunnen, vandaar mijn vraag!

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Is deze zwangerschap van die cryo?

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ben je toen wel of niet zwanger geraakt?

8. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het de arts vragen. Die weet het toch het beste. En dan je keuze maken. Bij ons ziekenhuis was het protocol 1 maand wachten en ik kan mij daar ook wel iets bij voorstellen, al is het maar voor je rust!

9. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ja ik ben van die cryo meteen zwanger geraakt.

10. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gevraagd om die utrobollen, maar volgens de arts is dit niet nodig omdat je lichaam zelf genoeg slijmdikte opbouwt. Toch twijfel ik eraan. Nu 4 terugplaatsingen gehad incl. verse , maar het blijft niet zitten. Vandaag terug bij andere arts en is aan haar vragen.

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Marleneke, goed dat je een gesprek hebt vandaag! Veel succes en inderdaad gewoon alles vragen!

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet (helaas) een maand rust houden. Als ik te vroeg ongesteld word pil ik nog een wachtmaand mee ivm de kerstsluiting.. Bij mijn pogingen in 2010 was er geen verplichte rustmaand, maar nu wel.
    Marleneke; ik heb voor mijn dochter 3 cryo tp's zonder utro gehad, mislukt, de arts opperde toen utro, gewoon als extra, en toen was ik zwanger. Ik zou het vragen, baad het niet dan schaad het niet...

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Vandaag gesprek gehad. We houden gewoon een maand rust. Aangezien mijn lijf ook niet binnen een dag of 5 een eisprong lijkt te krijgen (totaal nog geen symptomen daarvan) ben ik gerust. Mocht ik een dag eerder ongesteld worden, dan mag ik de arts bellen en dan bekijken we de situatie. Ik sta al ingepland voor januari, dus het gaat wel lukken denk ik zo.
    Nu even lekker niets, ja sint, kerst en oud en nieuw :D
    Deze maand gaat snel zat ;)

14. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Is echt best lekker hoor zo'n rustmaandje. Kan je er in januari weer vol goede moed en frisse tegenzin tegenaan ;)

Geniet van december en op naar een succesvolle januari

Deel Deze Pagina