Vroeg ik me gewoon af. Hebben jullie direct een cryo teruggeplaatst gekregen of moesten jullie een maand wachten. Ik heb over 5 dagen een gesprek met mijn arts over de mislukte poging. Vraag mij dus af of er nog kans is dit jaar
Protocol in ons ziekenhuis was altijd een rustmaand. Is ook best nodig voor je lichaam hoor al die rotzooi er helemaal uit. Ik snap je ongeduld, maar zou toch even een pas op de plaats maken en in januari gaan knallen
Wij zijn meteen door gegaan, arts zei er verder ook niks over dat het beter was om een maand te rusten
Gek dat ieder ziekenhuis weer wat anders doet. Bij mij wordt het ook geheel in eigen cyclus. Wellicht besluit ze toch om direct door te gaan, gezien ik grote kans heb om precies in de kerstsluiting ongi te worden Als ik op gesprek kom zit ik op dag 10 van mijn cyclus, dus het zou nog kunnen, vandaar mijn vraag!
Ik zou het de arts vragen. Die weet het toch het beste. En dan je keuze maken. Bij ons ziekenhuis was het protocol 1 maand wachten en ik kan mij daar ook wel iets bij voorstellen, al is het maar voor je rust!
Ik heb gevraagd om die utrobollen, maar volgens de arts is dit niet nodig omdat je lichaam zelf genoeg slijmdikte opbouwt. Toch twijfel ik eraan. Nu 4 terugplaatsingen gehad incl. verse , maar het blijft niet zitten. Vandaag terug bij andere arts en is aan haar vragen.
Ik moet (helaas) een maand rust houden. Als ik te vroeg ongesteld word pil ik nog een wachtmaand mee ivm de kerstsluiting.. Bij mijn pogingen in 2010 was er geen verplichte rustmaand, maar nu wel. Marleneke; ik heb voor mijn dochter 3 cryo tp's zonder utro gehad, mislukt, de arts opperde toen utro, gewoon als extra, en toen was ik zwanger. Ik zou het vragen, baad het niet dan schaad het niet...
Vandaag gesprek gehad. We houden gewoon een maand rust. Aangezien mijn lijf ook niet binnen een dag of 5 een eisprong lijkt te krijgen (totaal nog geen symptomen daarvan) ben ik gerust. Mocht ik een dag eerder ongesteld worden, dan mag ik de arts bellen en dan bekijken we de situatie. Ik sta al ingepland voor januari, dus het gaat wel lukken denk ik zo. Nu even lekker niets, ja sint, kerst en oud en nieuw Deze maand gaat snel zat
Is echt best lekker hoor zo'n rustmaandje. Kan je er in januari weer vol goede moed en frisse tegenzin tegenaan Geniet van december en op naar een succesvolle januari