Tips om nog te kunnen slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door FreSa, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik ben momenteel bijna 38 weken zwanger. Nu zit ik eigenlijk met een probleem. Door mijn bi slaap ik al mijn hele zwangerschap slecht. Afgelopen nacht heb ik helemaal niet geslapen. Moest echt om het uur mijn bed uit vanwege de pijn. Maar....zodra ik ga lopen krijg ik harde buiken en als ik ga zitten krijg ik hevige menstruatiekrampen in mijn rug. Ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen. Ben moe en ik ben het op deze manier helemaal zat.

De kleine ligt al een tijdje vast in mijn bekken.

Zijn er tips om ervoor te zorgen dat ik toch nog iets van slaap kan krijgen? Anders ben ik straks gesloopt voor de bevalling begint.

Al vast bedankt voor je reactie!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

ik hoop dat je vanacht beter geslapen hebt? Wat wel wil hebben is voor het slapen een warm bad of douche en een beker warme melk. Daarnaast is het fijn om met een kussen tussen de benen te slapen en een kussentje onder de buik/bekken. Ideaal hiervoor is een voedingskussen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Monique

3. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

helaas de nachten zijn allemaal hetzelfde. Bedankt voor je tips, ik maak hier al een tijdje gebruik van, maar niks helpt momenteel. Ach ik denk maar zo....ik ben er (in het ergste geval) over maximaal 4 weken af :D.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

wat vervelend! Ik hoop voor je dat het echt niet nog 4 weken gaat duren! Sterkte.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina