Hallo! Ik stel mijn vraag hier maar even want heb het idee dat ik in het zieknhuis niet heel serieus genomen word. Ik heb okt 2012 een gbp gehad en ben nu 36 weken zwanger. Maar sinds zondag heb ik na elke hap eten verschrikkelijke pijn in mijn rug. Ook wel in mijn buik maar dat is al minder door een paracetamol spiegel de ik aan het opbouwen ben. Had het ziekenhuis gebeld en ben langs geweest maar omdat ik eiwitte in mijn urine had moest ik blijven wegens eventueel zwangerschapsvergifyiging. Gelukkig was dat niet het geval. Als ik nu weer bel dan heb ik het idee dat ze maar wat gissen... maar na 2 happen eten maakt niet uit wat, verga ik van de pijn. En weet gewoon niet meer wat kk moet doen. Op internet lees is dingen als darmhernia en galblaas, maar ze zeggen dat dat het niet is zonder me weer gezien te hebben. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.... gr patricia
Goedemiddag, hoe is het nu met de klachten? Heb je nog steeds zo'n pijn? Ben je inmiddels al gezien in het ziekenhuis? Indien je klachten niet serieus genomen worden, zou ik je aanraden in ieder geval langs de huisarts te gaan. Succes! Groetjes Monique