Hoe lang na een miskraam kun je dat nog in je urine meten? Vraag me namelijk af of ik soms gelijk na mijn miskraam weer zwanger ben geraakt. Het is vandaag precies 6 weken nadat de miskraam begon, duurde een kleine week (bloedverlies, krampen etc). Lichamelijk snel hersteld gelukkig. Ben nu alleen laatste tijd wel erg moe en nog steeds niet ongesteld dus vraag me af of het weer raak zou kunnen zijn. Heb helaas nu 2 miskramen achter de rug en de eerste keer werd ik eerder ongesteld daarna weer. Zal ongetwijfeld per keer verschillen en heb na de laatste miskraam wel controle gehad in ziekenhuis door inwendige echo en was helemaal schoon. Vraag me alleen nu af of het zinvol is al een test te doen of dat er nog reststoffen in mijn urine zitten en de uitslag dus niet betrouwbaar is.
Hoihoi, na 6 wkn kan de test niet meer positief zijn van de laatste miskraam, dus ja een test is zinvol! Spannend joh! Imke
Hoi Immie, Vannacht ongesteld geworden dus testen hoeft niet meer. Ach nu weet ik wel dat alles weer werkt en kunnen we nu weer aan de klus. Dank voor je reactie. groeten Isa.