kun jij mij dit uitleggen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jucade, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vorige week maandag moest ik naar de vk, had ik 1cm ontsluiting en mn baarmoedermond was al helemaal verweekt. Ik zei dat ik wel wat gevoeld had maar niet echt veel pijn ofzo. Dus kwam ze tot deze conclusie na een inwendig onderzoek. Gisterochtend ben ik mn slijmprop verloren. Vannacht heb ik tja.. weeën gehad tot ik op n gegeven moment dacht.. als dit nog ff erger word, maak ik mn man maar wakker. Ik ben toen weer in slaap gesukkeld en werd wakker van mn man die naar zn werk moest. Daarna kreeg ik weer last en dacht, laat ik maar ff lekker gaan douchen, mocht t nu erger worden weet ik t.. Maar nee, t werd minder. Mijn vraag is nu: Kan ik nog steeds voorweeën/oefenweeën hebben dan? Ik dacht dus dat ik al aan de ontsluitingsweeën zat? Waarom zet t bij mij niet door? Ik hoor bij heel veel mensen dat als ze ontsluiting hebben, dat t snel gaat, waarom heb ik dat niet? Alvast hartstikke bedankt voor je antwoord!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi patroeska,

Rommelen noemen we dit, dit is voor jou erg vervelend en slopend want het vraagt veel energie. Maar het is dus inderdaad het voorbereiden van de baarmoeder op de bevalling. Het moet alleen nog even doorzetten!
    Houd moed het komt echt wel!

En niet vergelijken met andere, niemand doorgaat dezelfde zwangerschap of bevalling!

Imke

Share This Page