hallo ik heb een lage bloedruk 91/66 ben heel vaak duizelig en moe niet een beetje maar kan de hele dag slapen zo moe ik sliep gisteren om 10 uur savonds al vanmorgen om half 9 wakker door mijn zoon en nu is het kwart over 10 en ben zo moe dat ik weer kan slapen de huisarts zegt dropjes eten iets zout maar ik vind dit niet leuk meer als ik op sta dan krijg ik een raar gevoel in mijn hoofd moet dan ook mijn ogen dicht houden anders lig ik zo op de grond duurd soms wel een minuut of 2 voordat ik weer kan opstaan is dit normaal of moet ik me nu zorgen gaan maken om mijzelf en de baby??
hoi vervelend voor je! Er is niet veel te doen aan een lage bloeddruk. Een lage bloeddruk is juist gezond voor jou en je baby, maar de klachten die je ervan hebt zijn wel lastig. Leg iets te eten op je nachtkastje, dat je voor je opstaat al iets kunt pakken ( bijvoorbeeld een druivenduiker). Dan ga je rustig zitten in je bed, en als dat ok voelt sta je langzaam op. Overdag is het ook aan te raden om steeds wat te eten en te drinken, zorg ook dat je altijd wat eten bij hebt. In jouw geval kunnen dropjes en keer een stevige bouillon of wat zoute chips geen kwaad. Succes! Mirjam
dank je wel dan gaan we iniedergeval morgen vast opkikkertjes halen en druivesuiker dropjes heb ik wel maar lijken niet echt te helpen maar fijn om te weten dat het geen schade brengt aan de kleine bedankt