Baarmoeder te klein?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by tallie79, Jun 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tallie79

tallie79 Lid

Jan 31, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Alphen aan den Rijn
    Ik heb misschien wel een rare vraag! Ben de laatste week in ene heel onzeker. Ik ben momenteel 40 weken zwanger, heb zwangerschapssuiker waardoor mijn baby groter dan gemiddeld is en nog niet is ingedaald. Er is 2 Wk geleden nog een groeiecho gedaan, waaruit bleek dat hij niet buiten proportie is, maar wel zo zag ik op staan bij de echo fotootjes dat hij 2 weken voor loopt. Mijn buik voelt mega strak, en bij het zitten heb ik elke x het gevoel hem te beknellen, hoofdje word in me lies gedrukt. Is mijn buik wel groot genoeg met zo,n niet ingedaalde minimale 8 ponder. Ik heb namelijk niet een overdreven grote buik. Ben ondanks suiker ook maar 12 kilo aangekomen.

Ben zo bang dat hij straks beknelt in mijn buik! Kan dit? Of onmogelijk?

Groetjes

2. tallie79

tallie79 Lid

Jan 31, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Alphen aan den Rijn
    Iemand toevallig? Zou fijn zijn als iemand me hier iets over kan zeggen?
    Dinsdag weer naar de verlos, maar hoopte al een beetje zekerheid te kunnen krijgen

Hoor heel graag

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

zoals in onze voorstelstukje staat beantwoorden we hier vragen naast onze (drukke) baan. Soms moet je dus even wachten op een antwoord. Er staat ook bij dat je bij dringende vragen altijd contact op moet nemen met eigen arts of verloskundige.

Nee, hij kan niet bekneld raken in je buik hoor! 12 kilo aangekomen is aan de onderkant van het gemiddelde, dus dat is keurig. En 8 pond geschat is ook prima.
    Geen zorgen dus en alvast een goede bevalling gewenst!

Mirjam

4. tallie79

tallie79 Lid

Jan 31, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Alphen aan den Rijn
    Sorry,

Heb blijkbaar niet alles goed gelezen! Maar maak me best veel zorgen. Dankjewel voor je snelle antwoord. Dit doet me zeker wel goed.

Groetjes

Share This Page