Dag dames Ik ben bijna 15 weken zwanger, en ik heb al sinds het weekend hoofdpijn. Het is niet dat ik niet kan functioneren, maar ik vind het nu wel erg vervelend worden. Omdat ik zoiezo al niet graag medicijnen slik, heb ik tot nu toe nog geen paracetamol ofzo ingenomen. Maar is het normaal dat je dagen hoofdpijn heb, of kan ik beter contact opnemen met de HA of VK?
Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt. Misschien maar niet een al te druk leventje nu hebben en dat het dan wat minder wordt? Ik zou zelf ook niet zo snel naar medicijnen grijpen, dus begrijp je wel. Sommige onderzoekers zeggen ook dat het niet zo goed is, paracetamol enzo. Maar als je nu deze klachten blijft houden en je zorgen maakt of het zat raakt, dan zou ik zeker even naar je huisarts of verloskundige gaan.
Ik heb het in het begin veel gehad. Hoofdpijn kan ook komen door te weinig drinken; let er eens op dat je tussen de 1,5-2 liter vocht binnenkrijgt. Frisdrank,koffie en thee onttrekt juist vocht.
Nee hoor, is helemaal niet gek rond die periode. Heb ik ook gehad en bij mijn eerste zwangerschap ook. En paracetamol mag gewoon he..geen reden om jezelf extra te pesten
Bedankt voor de reacties. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken, vooral nu met het warme weer dat ik ong. Een liter water binnen krijg. Voor de rest drink ik sap. Maar gelukkig is het niks ernstigs (kwam op internet op zwangerschapsvergiftiging uit) dus daarom de vraag.