Zoals de titel al zegt: kan een schimmelinfectie evt. op een zwangerschap wijzen? Als ik het google, vind ik wel dat je er meer last van kunt hebben tijdens de zwangerschap, maar zou het ook zo vroeg al iets kunnen zeggen? Zit vandaag tussen 12 en 15 dpo (niet zo duidelijk wanneer eisprong juist was). Ik heb nog nooit eerder een schimmelinfectie gehad, dit is de eerste keer. Zijn er misschien vrouwen die dat ook gehad hebben voor/rond hun nod en zwanger bleken te zijn? Voor de rest heb ik helemaal nergens last van waar ik uit op kan maken dat het misschien raak is deze maand, dus ik ga nergens van uit hoor Alvast bedankt!
Hoi, ik denk niet dat een schimmelinf. kan wijzen op een zwangerschap. Ik heb wel een schimmelinf. gehad ongeveer in het midden van mijn zwangerschap. Als je twijfelt, zou ik testen, succes.
Ik zou gewoon een test van het kruidvat doen. Dan weet je het zeker. Tijdens de zwangerschap ben je inderdaad vatbaarder voor een schimmelinfectie maar ik heb het nog nooit als symptoom gehoord, of zo vroeg in de zwangerschap. Groetjes, Krissa