helppppp vruchtenzakje is kleiner als 10dgn geleden hoe kan dat nou

Discussion in 'Eerste symptomen' started by driewondertjes, Aug 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. driewondertjes

Jul 29, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    halllo dames,
    ik heb 10 dagen terug een echo gehad daar was te zien een vruchtenzakje in mn baarmoeder met een stipje erin!
    dus de verloskundige zei beginnend zwangerschap
    vandaag moch ik terug komen voor een echo.....en tot mijn verbasing vruchtenzakje was kleiner geworden en er was niks te zien...of te wel ze zag kleine dingentjes in het vruchtenzakje maar wist nie precies wat het was.......vk zei word miskraam huh hoekan dat nou-----geen krampen geen bloedverlies niks!!!!!!
    ik moet binnen 1 week na de gyn kijken wat hij ervan vind

wie heeft zoies eerder meegemaakt.....
    ik zei al miss ben ik minderver ivm latere eisprong maar vk zei dat kan niet

help wie kan mij helpen
    aub jullie antw liefs lola

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi, als het vruchtzakje kleiner is geworden en ze ziet er 'niks' meer in, vrees ik dat het niet goed zit. Succes.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Als het zo vroeg misgaat, hoef je inderdaad geen krampen te hebben en het bloedverlies begint pas als het ook echt uit je lichaam gaat (maar nu houdt je lichaam het dus nog binnen).
    Ik ben dus ook bang dat het niet goed zit, meid... Veel sterkte!

4. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

wat jammer dat je zo'n slechte echo hebt gehad! Ik ben ook bang dat het niet goed zit...

Heel veel sterkte meid!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik herken het niet dus kan je geen antwoord geven maar wil je wel even heel veel sterkte wensen!!

6. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ben ook bang voor slecht nieuws meis.... Heel veel sterkte

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Dat klinkt als een missed abortion (waarbij het vruchtje niet meer leeft, maar je lijf het nog niet afstoot)....
    Ik heb het ook gehad. Het vruchtje was bij de meting bij de gynaecoloog een paar dagen kleiner dan bij de laatste echo bij de vk, waar geconstateerd was dat het hartje gestopt was, en het vruchtje al 3 weken niet meer gegroeid was....
    Sterkte meid!

Share This Page