Ik ben nu 17 weken zwanger en moest net voor de stoelgang. Had eerst geplast en toen volgde er een plons ineens...ik kon t niet plaatsen maar t zal best urine zijn geweest. Tijdens het drukken kwam er nog meer uit en ook daarna nog wat druppels. Ik neem aan dat dit gewoon urine is? VInd t wel ff eng.
kan ook beetje slijm zijn ofzo. wij kwamen net terug van de stad en mijn vriend wist een "binnenweggetje"... zoveel hobbels en gedoe dat ik er gewoon harde buiken van kreeg. toen ik thuis uit de auto stapte zei mijn vriend eiigghhh je hebt gewoon in je broek geplast. maar toen ik naar het toilet ging zag het er niet uit, en rook het niet naar urine. dus denk dat het gewoon wat slijm was ofzo? mijn water zal wel niet gebroken zijn want dan verlies je toch veel meer vocht denk ik?
Ik zou zeker even opletten of je nu nog vocht verliest. Even inlegkruisje indoen is vaak het makkelijkst om dat te merken. Als je nog vocht verliest dan zou je er aan kunnen ruiken (vruchtwater ruikt zoetig). Ik heb ook gehoord dat je kunt testen of het vruchtwater is door op de achterkant van je hand tegen je mond te plaatsen en dan te blazen. Als er dan nog meer vocht komt dan zou het wel vruchtwater kunnen zijn. En als je het niet vertrouwd dan zeker even de vk bellen en kijken wat zij zegt. Beter een keer te vaak gebeld dan 1 keer te weinig.
dat had ik dus ook gehoord van dat op je handblazen. dus ik zat op het toilet en dacht zal toch maar is ff testen... maar gebeurde niks. heb droge slip aangetrokken dus als ik nu weer verlies merk ik het wel vind het wel spannend, want zou nu zomaar kunnen
Misschien is het een deel van je slijmprop geweest (als het op slijm leek). Spannend hoor... het kan bij jou echt al elk moment gaan beginnen!
Haha bij mij mag t nog niet beginnen hoor! Ik heb dat idd al wel gedaan en dan voel je toch wat "blubberen" van onder zeg maar. Kan idd best wel vocht zijn hoor. Bij mn dochters heb ik t vruchtwater niet geroken althans t ruikte niet zoet ofzo haha Maar bij mn jongste had ik wel dat plons gevoel wat ik net had, vandaar. Ik voel me een beetje een ziekerd om t zh te bellen...heb al zoveel gebeld en voor jan joker Ik kijk t even aan, zal even een inlegkruisje in gaan doen.
ik had niks gevoeld. ik stond gewoon op en zag dat de autostoel een heeeeel klein beetje nat was... in mijn slip was het gewoon vochtig, niet echt slijm ofzo te zien, was gewoon beetje nat. njah, ik hou het ff in de gaten vandaag best wel veel harde buiken gehad trouwens en tussendoor hier en daar een wee (denk ik) een flinke kramp althans!
@ bamjolan, ik heb de hele zw.schap al veel afscheiding, zo dun als water soms. Houd het even in de gaten! succes ermee! (en toch bellen hoor als je het niet vertrouwt! maja, das makkelijk gezegd..)
Heb ff gebeld moet ff een aantal uurtjes aankijken, als mn inlegkruisje helemaal nat is of als ik buikpijn krijg moet ik terug bellen.
nou wat het bij mij was weet ik nog steeds niet, maar allesinds geen vruchtwater. alles zit nog steeds op zijn plaats. mss wel mijn slijmprop ofzo... maar dat die door het zitten en het hobbelen op die binnenweg gewoon water is geworden? of blijft je slijmprop ook echt een prop..? is het zo stevig? doet me een beetje aan de film "flubber" denken mjah, heb al gehoord dat als het echt mijn slijmprop geweest moest zijn dat het nog wel 3 weken kon duren...