Ik heb sinds 35 weken zwangerschap last gehad van een ( te ) lage bloeddruk.. Nu vraag ik me af of je hier na de bevalling ook nog last van kan hebben of dat het dan weg is?? De laatste controle voor de bevalling was mijn bloeddruk 120/60 dus die was wel goed. Misschien meer mensen die dit herkennen? Groetjes
Ik heb het precies andersom, vanaf 35 weken een te hoge bloeddruk en nu na de bevalling nog aan de medicatie om de bloeddruk om laag te krijgen. Inmiddels begint hij langzaam te zakken. Gisteren 128/85, dus het gaat de goede richting uit. Had voor mijn zwangerschap rond de 110/60 als bloeddruk.
Na mijn eerste zwangerschap nu 7 jaar geleden heb ik een lage bloeddruk gehouden terwijl die altijd 120/70 was maar nu, en ook na een tweede zwangerschap op hoogtens 90/60 blijft hangen en ik heb er ook veel last van, soms tot flauwvallen toe. Dit had ik voor de eerste zwangerschap nooit.
Ik had heel mijn zwangerschap een lage bloeddruk, laagste was 80/40 en voelde me er heel rot van. Nadat ik was bevallen, ging hij direct wat omhoog en had ik ook niet meer de zelfde klachten. geen zouten dingen meer te eten en niet meer flauwvallen enz. succes!
Ik had/heb tijdens de zwangerschap ook altijd een lage bloeddruk en na mijn bevalling was dit lange tijd nog steeds zo. Nou moet ik wel zeggen dat mijn bloeddruk nooit hoog is, ook als ik niet zwanger ben. Ik heb er alleen meer last van tijdens de zwangerschap.