Stel ik me aan? Of toch bellen?

Discussion in 'Gezondheid' started by pien25, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Ik voel me zo'n aansteller.... Vorige week de spoedlijn gebeld ivm aanhoudende harde buiken, gelukkig niks aan de hand.
    Deze week op controle al m'n kwaaltjes op tafel gelegd, was maar goed, de pijn die ik ervaar is niet gewoon en is te wijten aan bi. Heel vervelend, maar gelukkig voor de beeb niks ernstigs.
    Nu heb ik sinds een uurtje of twee last van flitsen voor m'n rechteroog. Heel irritant! Als ik even lig dan zwakt t iets of wat weg, maar zo gauw ik weer bezig ga is het er weer.
    ML zegt dat ik de vk moet bellen, maar ik voel me een beetje een aansteller. Ik maak me deze zwangerschap sowieso al om alles druk en wil niet "zomaar" bellen.
    Wat zouden jullie doen??

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bellen hoor je kan een te hoge bloeddruk hebben ;) p
    Toen ik mijn zwschapsvergiftiging ontdekte begon dat met sterretjes voor mijn ogen.

Altijd bellen als je gekke dingen hebt...;)

3. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik zou gewoon bellen, daar zijn ze toch voor? Beter een keer te veel bellen, dan 1 x te laat zou ik zeggen

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Gewoon bellen, als je onzeker bent dat heb ik ook wel 100x gedaan, beter teveel dan 1x te weinig.

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,767
    18,911
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik zou flitsen voor je oog niet direct linken aan een zwangerschap. Hoewel het verhaal over een te hoge bloeddruk niet onlogisch klinkt en dan is het (waarschijnlijk) wel zwangerschapsgerelateerd. Maar ik zou dan eerder contact opnemen met de huisarts. (en als het inderdaad door je bloeddruk komt, komt die er ook wel achter.)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En ts? Inmiddels al gebeld?

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Donderdag was m'n bloeddruk nog goed. En ja, ik weet dat dat van t een op t andere moment kan veranderen, maar praat mezelf wat moed in ;)
    Heb net ff gelegen, flitsen zijn weg en omgeslagen in hoofdpijn. Migraine? Ik kijk t nog even aan, als t weer terug komt ga ik bellen!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

De vk kan haar even langs laten komen voor de bloeddruk... Ha heeft nu geen dienst en dan zou ze naar de hap moeten.

De vk is er toch ook voor dit soort dingen;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja hoofdpijn hoort ook bij een te hoge bloeddruk...

Eerlijk vindt ik dat je met dit soort dingen gewoon niet moet wachten.

Ook ik liep te lang door en op een dag was het zo erg dat ik niks keer kon zien.

Het is natuurlijk je eigen keus maar als er iets niet juist is vindt ik dat je geen risico's moet nemen;)

10. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik zou ook bellen... Het kan migraine zijn, maar ook op pre-eclampsie wijzen! Gewoon even bellen en laten nakijken!

11. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Ik zou ook even bellen voor de zekerheid. Ik heb zelf migraine aura's dus ben er mee bekend. Hoe dan ook even uit laten sluiten.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je?

13. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Geen pijn meer, geen waas meer. Wel nog enigszins een zwaar hoofd, maar goed te hebben!
    Bedankt voor al jullie reacties!

14. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb een bd meter in huis,altijd handig als je onzeker bent.kan je huren bij de apotheek

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké... Nou ik hoop dat je bloeddruk iig gewoon goed is bij de volgens de controle ;)

Succes verder!

Share This Page