Enorm boos, gefrustreerd en geërgerd...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beauty2012, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi meiden..

Ik moet even mijn ei kwijt.

Ik heb eigenlijk best een makkelijke zwangerschap en af en toe voel ik me ook echt enorm gelukkig.
    We hebben een gezellige kleine meid (die nogal aan het peuterpuberen is op het moment) en verwachten nu een jongetje.
    Maar de laatste tijd heb ik zo'n last van woede en ben ik heel snel geërgerd.
    Zo erg dat ik me soms gewoon moet afzonderen en even heel hard ergens tegenaan moet slaan/stompen.
    Ik moet nog 3 weken tot mijn verlof en ik zie zo op tegen die 3 weken:( ik ben er gewoon zo klaar mee.
    Ik wil rust en me alleen nog maar richten op de dingen die nog moeten gebeuren, zoals de babykamer behangen en de laatste dingen aanschaffen.
    Van mijn eigen dochtertje kan ik nog best veel hebben ondanks haar peuterpuber gedrag maar van andermans kinderen word ik helemaal zenuwachtig en chagrijnig.

Mijn man zeurt iedere avond dat hij zin heeft, terwijl mijn hoofd daar totaal niet naar staat.
    We hebben 'het' nu ongeveer een weekje niet gedaan en hij doet net of ik de enige vrouw ben die haar man 'verwaarloosd' ;) ook iets waar ik me aan erger.

IK WIL GEWOON RUST!

O ja en ik erger me aan mensen die alleen maar hier komen om rommel te maken en niet even het speelgoed of de zooi van hun kinderen opruimen als ze weer weggaan:x

Zo, dat is er uit.
    Bedankt voor het lezen;)

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Beetje handenarbeid doen of laten doen.... :p:D is je man weer tevreden :D Nee wel herkenbaar... alleen was het bij ons andersom..... ik had een vrij hoog libido en mn partner had niet veel "zin"

3. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Haha beauty, ik had dit zelf kunnen schrijven. Alleen ik moet nog wat langer totdat ik met verlof kan maar ik voel me echt net zo als jij: peuterpuberdochter die dwars doet, geen zin in lichamelijke liefde 's avonds en een man die erover klaagt en ik ben totaal niet meer gefocust op werk omdat ik alleen maar alles voor de baby in orde wil maken en dat werk er nou even niet meer bij wil hebben. Sterkte dan nog de komende weekjes, bijna verlof....

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.395
    5.303
    113
    Nou, vertel eerst die man van je dat er ook genoeg mannen zijn die de hele zwangerschap niet aan hun trekken komen aangezien hun vrouw te ziek is hiervoor. Mijn man heeft nog geen een keer geklaagd of gezeurd hierover (hoewel ik denk dat hij ook niet zoveel energie heeft nu er zoveel op zijn schouders terecht komt).
    Verder, ja die hormonen he. Hoewel behalve snel emotioneel ik niet zoveel last van boosheid heb, maar ik herken het wel van mijn pms (dan kunnen mijn hormonen er ook wat van hoor).

5. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Wij hebben het al 2 weken niet gedaan omdat ik er geen zin in heb. Manlief vind dat echr totaal geen probleem en geeft aan wanneer hij op springen staat. Dan help ik hem even met het verlossen van het kanon en kan hij er weer 3 dagen tegenaan haha.

Verder wil ik je veel succes wensen met de laatste 3 weken! Je kunt het :)

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Mijn man "klaagt" ook dat hij niet aan zn trekken komt. Soms doen we het 4/5 weken niet..ik heb er gewoon weg geen zin in. En daarbij is het niet fijn, het doet pijn en mn buik zit in de weg. Ook door mn bekkeninstabiliteit kan ik mn been niet lang in 1 houding laten. Hij mag dus nog in zijn handjes klappen :)

Verder ben ik ook snel geirriteerd hoor..zullen de hormonen wel zijn hahaha. Nog even volhouden meid..eind streep is in zicht

7. jokiebear

jokiebear Lid

12 feb 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je man moet niet zo klagen en een beetje respect voor je hebben als je geen zin hebt doet ie het maar lekker zelf.
    Seks moet geen verplichting zijn anders had ie beter een prostituee moeten nemen en geen vrouw.
    En ik snap heel goed dat je het vervelend vind als je andermans troep moet opruimen misschien kan je erover beginnen met ze ? Of ze hun eigen troep willen opruimen.

8. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ah ja, herkenbaar ;) Iedereen wil iets van je en houdt je in jouw ogen af van wat je moet/wilt.

Ik kan ook vreselijk chagrijnig worden als ik m'n benen onder m'n lijf vandaan heb gerend op mijn werk, ik thuis twee dwarse peuters heb moeten managen en manlief 's avonds ook nog eens behoeftig begint te frummelen en ik die dag verder NIKS hebben kunnen doen om te ontspannen of de to-do lijst in te korten.

9. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Poeh hij wil elke dag!? Hier afgesproken met man dat hij het gewoon niet meer vraagt... Echte seks hebben we al vanaf het begin niet meer... Eerst was ik 16 weken misselijk toen gewoonweg te moe... Af en toe in het weekend s ochtends gewoon handwerk haha... Komt wel weer over een jaar of 2 als alle kids groot zijn haha ;) nee geintje maar elke week vind ik echt petje af!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier juist andersom.
    Man wil niet meer omdat hij het niet respectvol vind naar vrouw en kind maar ik wil juist wel ;)

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Tijdens de 9 maanden zwangerschap hebben manlief en ik circa 5 keren seks gehad of zo, ik kon het lichamelijk niet opbrengen en gelukkig heeft mijn man geen hoog libido dus dat was voor hem helemaal geen probleem :)

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Hier ook een zeurende man, 'ik kom niet aan mn trekken' blabla. Maar simpelweg gaat t gewoon even niet. Ik was/ben kotsmisselijk en spuug 4/5x op een dag. Daarnaast ben ik doodmoe als ik gewerkt heb en blij als ik savonds in mn bed lig. Daarnaast heb ik nu helaas ook al bekkeninstabiliteit, van onze knul belande ik in een rolstoel. Dus moet maar kijken hoe het dit keer verloopt.
    Sex hebben we 1x in de 2/3 weken. Mannen klagen nou eenmaal, ze zijn ook heel zielig natuurlijk als wij vrouwen zwanger zijn😂 pff

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Oh mijn man is juist degene die geen zin heeft.. Hij aait nu liever over mijn buik om te voelen of zijn kind wakker is.. Van mij zou het wel iets vaker mogen. Hij klaagt wel over het feit dat ik moe ben en we daarom bijna nooit meer film kijken oid samen..
    Verder herken ik het wel, ben soms ook gewoon bozig.. Gelukkig hoef ik niet meer te werken.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zie nu pas dat er al heel wat reacties zijn:) thanks meiden, doet me al een beetje goed dat jullie het herkennen.

Mijn man heeft idd een hoog libido en mijn libido is nooit echt hoog geweest.
    Als het aan hem lag deden we het min. 2x per week en ik vind het totaal niet erg als we het 1x in de maand eens doen;) niet dat dat ooit voorgekomen is;) we doen het nu 1x in de week of in de 1,5 week en dan doe ik het alleen voor hem eerlijk gezegd.
    Ik ben niet misselijk en voel me best fit verder dus mijn man ziet waarschijnlijk geen verschil met hoe ik normaal ben (als ik niet zwanger ben), maar hij snapt dan niet dat ik me geestelijk wel veel anders voel! en dat ik daarom geen zin heb aan gefriemel aan mijn lichaam enzo.

Verder denk ik dat ik gewoon nog even door moet bijten de komende 3 weken... die weken zullen waarschijnlijk erg traag voorbij gaan:(
    Maar daarna heb ik wel lekker lang vrij en kan ik gaan genieten:)
    Ons dochtertje voelt waarschijnlijk ook aan dat mama anders is dan normaal en weinig kan hebben en vaak gaan peuters dan juist uit proberen. Dat idee heb ik in ieder geval bij haar.

15. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik herken dat snel boos worden wel hoor. Ik erger mij ook snel aan anderen en vooral aan mijn man. Nu ben ik blij dat hij niet zeurt over seks, want dan zou ik hem waarschijnlijk wat aandoen. Ik kan nu helemaal geen gefriemel aan mijn lijf hebben. Ik heb ook last van mijn bekken en allerlei andere kwaaltjes, als hij nu zou gaan zeuren over geen seks hebben...ik geloof dat er dan stoom uit mijn oren zou komen. Hij mag allang blij zijn dat hij al die kwaaltjes niet heeft.

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Och en ik vind het al erg dat mijn vriend na 4 weken weer eens ging "zeuren" dat ie zin had :p.
    Hier ligt mijn libido ergens begraven onder een boom ver in het bos. Vreselijk gewoon.
    Gelukkig heeft mijn vriend er respect voor als ik niet wil of geen zin hebt, maar volgens mij vind ie het stiekem niet zo leuk haha

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben ook zo agressief ;) ik kan niets hebben van anderen (bekenden en vreemden), maar ik bitch ze dan ook snel af. Wat dat betreft misschien wel goed dat ik op dit moment niet (veel) werk, want ik heb een functie waarbij ik sowieso altijd al de minder leuke gesprekken met mensen voeren moet. Ik ben Vandeweek in een stilstaande file bijna uitgestapt om bij iemand op zijn motorkap te slaan omdat hij zo asociaal bezig was. Dat kon ik gelukkig nog net inhouden, en dat zou ik normaal gesproken echt NOOIT doen.

Mijn man klaagt over dat we nooit meer films kijken (waarbij ik tegen hem aan kom liggen), maar hij klaagt niet over minder of weinig sex. Ik denk dat hij wel wil maar het risico dat hij ondergekotst wordt niet altijd wil nemen ;) . Ik denk ook dat zijn libido nu iets lager is omdat hij én fulltime werkt én daarnaast in zijn eentje het huishouden moet doen...

18. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Ik breek even in

Over het feit dat er rommel gemaakt wordt door anderen en dat er nog vanalles moet gebeuren begrijp ik zooooo goed ook van jouw.
    Ik zou daar helemaal gestoord van worden ook.
    Maak wat regeltjes als mensen op bezoek komen, bijv opruimen als je weg gaat wat je hebt gebruikt. etc. (je snapt wel wat ik bedoel) Je bent zwanger en dat mag best, je hoeft toch niet andermans rotzooi op te gaan ruimen als jijzelf al nog zoveel moet doen?

En over klusjes in huis, vraag misschien wat hulp? Ik weet zeker dat ouders,schoonouders,familie,vrienden best wel wat voor jouw willen doen hoor...vinden ze alleen maar leuk denk ik.

Succes met je laatste weken, let een beetje op jezelf ik heb het idee dat je veel alleen doet.

Breekt weer uit.

Groetjes Mitty.

19. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh mijn vent doet "heel veel" in huis maar alles maar half. Grrrr

Was draaien en drogen 3 volle manden leeggestort op de eettafel.

lieverd ik heb de afwas gedaan voor je. ja ik zie het alles ligt verspreid over 2 theedoeken op het aanrecht. Vlekken in bestek omdat dat er ook zo bijgepleurt is. Na het eten de tafel leeg ruimen. Vieze zooi wordt tussen het schone gezet. Ja want er is geen ruimte! (maar wel lege kasten ) Aaaah of de hele wasbak vol zodat ik geen water onder de kraan kan wegpakken voor bak koffie. Werkelijk alles gebeurt half!

Soms laat ik het maar staan, kook ik niet haal ik pizza Of patat. En ondervindt hij zelf eens een keer hoe onhandig dit is. Zeggen werkt niet.

Typisch mannending denk ik. Mijn moeder heeft ooit mijn pa in de "maling " genomen. Schat wil jij naar de deur van de vaatwasser kijken? Hij klemt ofzo?! Pa trekt hem los. niks mis mee! ma: nou dan kan je ook je ontbijt zooi zelf in de vaatwasser zetten.

Gewoon regels stellen wat betreft rotzooi wat andere maken. Of zet het weg zodat ze het niet kunnen pakken. Neem aan dat het visite met kinderen is?
    Nou die hebben zelf vaak ook een speeltje mee en als jij 2 of 3 Dingen hebt liggen is het toch ook goed?

Succes met de laatste loodjes. En echt waar overal wordt rotzooi gemaakt. Die geweldige vent die alles opruimt heb ik nog nooit ontdekt of kunnen scoren. :)
    Ps. Verder is mij vriend ook wel schatje hoor.

Deel Deze Pagina