wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asmama, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik ben morgen 27 weken zwanger.. maar nu voel ik sinds een week mijn baby bijna niet hiervoor voelde ik een paar keer per dag egt plopjes et n egt best vaak het werd eigenlijk steeds vaker en duidelijker was dus erg leuk maar nu.. is het oppeens weg voel het nog maar 1 of 2 keer per dag en dan egt minimaal heel zachtjes.. herkennen jullie dit?

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Bij mij was dit ook zo, bleek dat het kindje zich gedraaid had. Het is wel belangrijk dat je het kindje blijft voelen. Als je je zorgen maakt gewoon even contact opnemen met de vk hoor!

3. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    verder niemand? heb hem vandaag nog helemaal niet gevoeld dus maak me echt zorgen :( komt het wel eens voor dat je je kindje oppeens minder en niet voelt?

4. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    hoi ik ben ook 27 weken zwanger en ik voel de baby de laatste dagen ook wat minder. Ik weet niet of het vergelijkbaar is maar ik maak me ook wel zorgen. Maar ik denk zelf dat de baby gedraaid is.(lag in stuit) Ik krijg nu meer trappen in mijn blaas. Tenminste die voel ik. Ik vermoed dat er wel degelijk veel bewogen wordt maar tegen mijn rugzijde. Als ik even rustig op mijn zij op de bank ga liggen en ontspan voel ik vaak wel weer beweging. Maar als je je er zorgen over maakt moet je gewoon de verloskundige bellen. Het is voor hen een kleine moeite je even tijdens het spreekuur te voelen en naar het hartje te luisteren. En je bent dan zelf ook weer rustiger.
    Succes

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je je zorgen maakt gewoon je VK even bellen hoor! Een check met even het hartje luisteren is zo gedaan!

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Zou toch even bellen hoor, voor je eigen geruststelling. Grote kans dat ze gewoon iets anders ligt, maar rond deze termijn waren ze bij mij goed te voelen. Wie weet heeft ze gewoon wat luie daagjes achter de rug :)

7. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Kan ook met groeispurt te maken hebben. Mijn werd al rond 17 weken verteld dat ik niet moet schrikken als ik de baby rond de 24 wkn ineens een paar dagen minder voel. Misschien is dat nu de periode waar jij in zit?
    Als je je zorgen maakt gewoon even overleggen hoor!

8. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    heb je toevallig de placenta voor liggen?? kan ook beinvloedbaar zijn namelijk...Ik zelf heb hier geen last van...maar ik gebruik wel elke avond voor dat ik ga slapen..steeds zelfde tijd een muziekdoosje..hier wordt sterk op gereageerd..Ik moet wel zeggen dat ik er 1 dag tussen heb gehad dat ik dr helemaal niet gevoeld heb..ik was enorm bang en heb echt gehuild ook omdat ze zelfs niet op het muziekdoosje reageerde..volgende morgen pas einde van de morgen was er pas weer beweging..toen tranen van geluk...
    Ben nu inmiddels 35 week en merk dat t nu wel minder wordt met de bewegingen..maar zo onwijs leuk om te voelen als ze de hik heb..en een kleine beweging voelt wel intenser (alsof ze door de huid heen komt) heel wat anders als in de weken rond 23 bijv..

En ten alle tijden je Vk bellen daar zijn die mensen voor en worden ze voor betaald dus mag gwoon gebruik van maken!!!

suc 6

Deel Deze Pagina