Ik voel me zo niet sexy! Is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaggieMagpie, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hoi dames,

Zat net in de spiegel te kijken en dacht: jemig, als dit nog 27 weken zo doorgaat, dan kan je me rollen. Ik let heel erg op mijn eten en ben toch al een kilo of 3 aangekomen. Ben nooit superdun geweest hoor (74 kilo bij 1,74) en een buikje had ik ook al, maar nu voel ik me echt verre van aantrekkelijk. Ik ben nog niet eens 14 weken zwanger, maar voel me enorm. Even een fotootje ter illustratie. Oh ja, voor de duidelijkheid: links is mijn achterste (die groeit vrolijk mee met mijn buik). Heb ik een grote buik voor het aantal weken?

Als ik dit over een paar maanden teruglees dan komt het schaamrood waarschijnlijk op mijn kaken :)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik vind dit erg meevallen hoor vind dat een mooi buikje ik had dit ook dat gedacht voel me niet meer sexy enzo maar ER IS NIETS ZO MOOI EN SEXY ALS EEN ZWANGERE VROUW dat antwoorde men man en ik ben ook wel snel van mening veranderd . de enige moment dat ik mij sexy voelde was tijdens men zangerschap en dat begon op 18 weken ongeveer

3. MaggieMagpie

Nog eentje rechtop:

4. peekaboo

ik vind hem eigenlijk mooi en niet zo dik hoor :)

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik vind het ook een mooi buikje hoor! Wees er trots op!!
    Het schijnt namelijk vooral de uitstraling van zwangere vrouwen te zijn die ze sexy maakt!

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou meid....je hebt een prachtige buik....de mijne was met 14 weken dikker
    Ken het gevoel wel hoor, ik voel me ook niet sexy...terwijl mn vriend me nu echt prachtig vind, en iedereen roept dat ik super mooi zwanger ben :):):):)

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mooi hoor!! Wat vind je man/vriend ervan? Die van mij is namelijk gek op zwangere vrouwen haha

8. MaggieMagpie

Haha! Mijn vriend vind me nog steeds sexy hoor. Al blijft maat 34 zijn schoonheidsideaal geloof ik, maar dan is ie bij mij toch echt verkeerd. dat is het nadeel van al samen zijn sinds je 16e. Ja, toen had ik idd nog maat 34... wie niet?

Jullie reacties stemmen me alweer wat geruster. :)

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Haha, erg herkenbaar!
    Mijn man zegt dat ook, alleen kan ik het me soms moeilijk voorstellen.
    Mijn omgeving zegt 't ook, vooral omdat ik alles voor heb, en ik zie alleen de andere dingen waar ook een beetje bij op is gekomen lol

10. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Mooi hoor :)

11. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

wacht maar tot ze hoogzwanger lingerie aan probeert te trekken:D mijn vriend keek naar me en ik riep voor hij ook maar 1 opmerking kon maken: waag het eens om te lachen!!!

en hij reageerde: nee schat dit is TOTAAAAAL niet grappig liefje!! echt niet echt niet echt niet!!!!!;)

12. MaggieMagpie

Haha! Nou hier hoeft manlief er ook niks over te zeggen hoor. Vind het ook zo irritant dat over alles wat ik eet wordt gezegd: "het moet er ook weer af he" .I know, maar mensen moeten toch echt eten hoor.

13. Anice

Anice Niet meer actief

Nou dat is toch een mooi buikje hoor. Mijn buik is ook nog steeds zo........alleen ben ik al 4 maanden geleden bevallen :( dus dan is het niet zo mooi meer.

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meisss wat super mooi

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    @MagieMagpie
    Hahaha sommige mensen kennen lullen als je eet he?!
    We hadden een verjaardag ik iedereen bedienen etc was het 19.00 uur kreeg ik toch ook wel trek. Zegt me oom bende gij alweer aan het eten zou houd jij je dikke kop wel.
    Dan denk ik echt houd je bek anders krijg je er zo flink van langs meneertje hahaha

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Met 14 weken heb je echt wel een mooie buik, ik had toen al een flinke buik en voelde me dus ook niet sexy, wat ook niet echt hielp was het commentaar van vriend, die noemde me dikkerdje (wel om te plagen maar dan nog).
    En ik denk dat heel veel zwangere dit wel hebben, althans in het begin denk ik zo (correct me if i'm wrong ;))
    Dan heb je allerlei horrormonen door je lijf heen gieren en je lichaam dat verandert, dus ja, je sexy voelen wordt dan wat moeilijker.
    Maar geloof me, er is niks mooiers en dan een zwangere vrouw! ;) (is mijn mening dan)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou ik vind dat een mooi buikje hoor :)
    Die van mij was met 14 weken een stuk aanweziger. ;)

Maar wacht dan maar tot je verder bent en je je niet meer zo charmant kunt bewegen als je nu nog kunt doen ;)

Nee meid, je hebt echt een mooi buikje.
    het komt denk ik indd door de hormonen die door je lijf gieren en er zijn natuurlijk allerlei verranderingen aan de gang aan je lichaam.

18. peekaboo

haha kant me voorstellen ;) ik had ontzettend gemakkelijke lingerie wat men man prachtig vond was een open babydol (hoop dat het juist is ) dat enkel aan je borsten toe is en dan die dikke buik er door :);)

19. MaggieMagpie

Haha! Nou dat lingerie is ook zoiets. Had al een flinke d-cup en inmiddels zit ik al bijna op f (!!!!!). Anyway, blij met jullie berichtjes :). Voel me al weer iets aantrekkelijker hihi.

Morgen naar de vk. Hartje luisteren!

20. peekaboo

geniet ervan !!!!

Deel Deze Pagina