(bijna) 6 wkn zwanger, schelle steken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Ik ben bijna 6 weken zwanger van ons 2e kindje. De afgelopen 2 weken heb ik bijna nergens last van gehad. Oke, de 'gewone' klachtjes zeg maar zoals veel plassen, minder energie hebben, veel dorst hebben, gevoeligere borsten en 's nachts vaker wakker.
    Maar afgelopen nacht werd ik om 00.30u wakker van een schelle/felle steek in de onderbuik, links van het midden. Het voelde als een soort van kiespijn, het kwam en het ging, het kwam en het ging... Steeds op een en dezelfde plek en het duurde ruim een half uur. Dit herken ik niet van mijn eerste zwangerschap. Ik dacht, als ik het nog een keer voel dan maak ik mijn man wakker. Zo gezegd, zo gedaan. Ik zei dat ik heel erg bang was. Ik ben al een hypochonder en haalde de raarste dingen in mijn hoofd zoals een bbz (eug):(
    Mijn man probeerde mij zo goed als hij kon gerust te stellen, maar toch heb ik nog tot 3.00u wakker gelegen, want ja je maakt je toch zorgen. Het heeft al met al ruim een half uur geduurd. Toen ik vanmorgen wakker werd heb ik het nog 1 a 2 keer gevoeld op die plek, maar vaker niet.

Wie herkent dit?? Wat zou het kunnen zijn?? Wie kan mij geruststellen??

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik heb dat ook gehad. Is bandenpijn. Ik heb dat wel vaker gehad in het begin van de zwangerschap. Ik had het vooral rechts, een scherpe pijn die inderdaad kwam en ging.

Je baarmoeder gaat groeien :D. De beeb groeit nu het hardst!!! :D

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ben blij dat je reageert. Maar het zat niet in mijn lies... Maakt dat uit?

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had het bij mijn dochter heel erg, stond er soms krom van.
    Nu bij de 2de heb ik amper last gehad. Maar toch ook wel weer redelijk buikpijn gehad hoor.
    Het hoort bij het groeien van de baarmoeder.
    Elke zwangerschap is anders. ;)

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    ja inderdaad bandenpijn. Ik heb het soms ook in hele erge mate dat ik alles bij elkaar zou roepen :) zeker als ik een verkeerde draai maak in bed. Je zal het er moeten bijnemen :)

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nee hoor bij mij ook niet in m'n lies....ook in m'n onderbuik...
    En het blijft waarschijnlijk niet alleen bij vannacht hoor. Dit krijg je vooral begin zwangerschap vaker ;).

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dus zo vroeg al bandenpijn... oke... Als dàt het is, neem ik het zeker voor lief hoor;)
    Bij het opstaan vanmorgen nergens last van, maar toen ik me gedoucht en aangekleed had, voelde ik het weer even.
    De tijd lijkt te kruipen zeg. 14-8 hebben we 'pas' de 1e echo.

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja das echt bandenpijn...ik heb er ook last van... aldoe ik niks..voel ik soms echt steken...ook ik maak mij er soms zorgen over... ik kan mij niet herrineren dat het bij mijn eerste ook zo voelde(wat t waarschijnlijk wel deed,maar weet ik gewoon niet meer). Onzeker blijf je toch wel..zeker voor de eerste echo... gewoon genieten..het zit vast allemaal goed

Deel Deze Pagina