Hoi, Ik was vandaag bij de vk, en mijn bloeddruk werd weer gemeten, ze zei dat het goed was maar wel wat laag. Nu ben ik benieuwd hoe het met jullie bloeddruk is. Die van mij is 115/55 Is dit nou echt laag?
is idd niet zorgwekkend beter te laag dan te hoog heb zlf altijd wel last van een lage bloeddruk, het enige vervelende hiervan vind ik duizeligheid
ik had toen in 24 weken was ook in een keer een te lage bloeddruk. Heb het een paar dagen erg rustig aan gedaan en ik kreeg als tip mee drop eten.
hoi hoi hier aan deze kant zit een muts die steeds met haar bloeddruk zit te klooien. die van mij is ook steeds te laag. maar er word inderdaad door mijn vk gezegd het is lastig voor mij maar voor de beeb maakt het niet uit. mijn laagste bloeddruk was 95/48. dit kon ik wel merken , ben ook een paar keer haast onderuit gegaan. groetjes sandra ps bloeddruk is nu redelijk 98/61
Ik heb ook last van een lage bloeddruk, maar niks om zorgen om te maken zei m'n vk. Maar ja, ben ook vaak duizelig geweest, en zelfs al 2x van me stokje gegaan
Ik had de hele zwangerschap last van een lage bloeddruk, enige wat voor probleem ik erbij ondervond was dat ik af en toe duizelig of zwart voor mijn ogen werd. Daar kreeg ik advies voor om zoute dropjes te eten, dus die had ik standaard bij me in de tas!
Normale bloeddruk is volgens mij 120/80 dus het is aan de lage kant. Vooral de onderdruk is laag. xxx Joyce
120/60 is de mijne. Ik voel me soms wel duizelig en heb vaak sterretjes voor mijn ogen. Maar beter zo dan te hoog, ben er echt wel blij om!