6.5 weken zwanger en kwaaltjes wisselen per dag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pandavliegen, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik weet het antwoord al, maar heb toch behoefte aan ervaringen van anderen! :D vind het gewoon zo spannend!

Ben vandaag 6.5 en vannacht toen ik wakker werd na een droom over onze eerste echo, waarbij het hartje wel klopte maar te langzaam, deden mijn borsten helemaal geen zeer meer. Het enige kwaaltje wat ik echt voelde!

Ondertussen doen ze we weer zeer maar minder dan de afgelopen weken volgens mij, en voel ook redelijk wat spanning in m'n buik (dat zal wel van het mezelf gek maken zijn)

Ben ook snip verkouden, en voel me de afgelopen dagen meer verkouden dan zwanger. Lijkt me ook normaal maar toch ;)

Hoop toch zo dat het geen voorspellende droom was en dat het afnemen van de zere borsten geen slecht teken zijn! Bij m'n miskraam voelde ik helemaal niks en kwamen de pijnlijke borsten pas daarna.

Dinsdag een echo, en dan weten we meer.

Hebben jullie ook gehad? Afnemende kwaaltjes rond week 6/7? En was alles goed??

2. Anniej1988

5 aug 2015
    16
    2
    3
    Vrouw
    Ik had helemaal geen last van kwaaltjes..
    Soms wat pijnlijke borsten maar dat was de ene dag meer als de andere en soms ook helemaal niet.
    Soms is dat wel even spannend omdat je eigenlijk de kwaaltjes link aan je zwangerschap.
    Maar als het bijvoorbeeld niet goed zou zijn met het kindje is het niet zo dat je van de een op de andere dag geen kwaaltjes meer hebt.
    Die hormonen moeten dan nog allemaal uit je lichaam.

3. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ik herken het helemaal hoor! Vooral het wisselende gevoel qua kwaaltjes. Ik hoopte in het begin stiekem dat ik misselijk zou worden want dat was voor mij een soort gevoel dat het goed zat. Uiteindelijk van 7 tot 23 weken misselijk geweest :(
    Maar het is heel normaal volgens mij en ook het dromen herken ik wel. Succes met aftellen naar je echo, duurt dat nog lang? Geeft je toch meer zekerheid ;)

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dankjulliewel voor de reacties!!

Moet me er ook niet druk om maken.. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan ;)

1 maart echo, dus dat is niet meer zolang!

Deel Deze Pagina