Hoi ik ben nieuw hier Ik ben vanmiddag er achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn menstruatie bleef uit. En ik dacht nog stress en ik ben grieperig. Dus test gedaan met in mijn hoofd zo heb ik weer rust. De test streep die positief aangeeft stond er nog eerder dan de controle streep. Ik raakte in paniek. Ik heb heel veel gehuild. Ik heb een huis, man, en zelf ook al kinderen. Waarvan er eentje heel veel medische zorg nodig heeft. Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat zwanger zijn niet kan kan vanwege de situatie. Het was een wens maar kan niet. Uiteraard heb ik het veilig gedaan. Ik zoek hier een beetje steun en inzichten. Ik riep vanmiddag meteen ik laat het weghalen. Zeg ik heel makkelijk maar dat is natuurlijk echt niet zo. Dat doe ik echt niet zomaar even. Ik ben in de war. Het is alsof ik droom. Ik weet niet wat ik wil.
Wat een verrassing voor je! Aangezien je het over de medische zorg van een ander kindje hebt, lijkt het me goed om iemand in je omgeving, die jullie situatie goed kent, in vertrouwen te nemen. Misschien een hulpverlener zoals de huisarts? En natuurlijk goed praten met je man. Neem alles goed in overweging. En welke beslissing je ook maakt, je maakt hem uit liefde, ook voor het gezin dat je al hebt. Veel sterkte!
meid, wat moet jij geschrokken zijn. Ik wens je hel heel veel sterkte toe met keuze maken. En hou in je achterhoofd geen enkele keuze is verkeerd als je die met alle wijsheid en liefde neemt. Het kan goed voelen en zo ontzettend fout. Een keuze die je samen met je man moet maken. Jullie komen er vast en zeker uit.. En digitale knuffel vanaf deze kant
Hai hai inmiddels bij gekomen van de schrik? Is het een beetje gaan landen bij jou en je man? Hopelijk heb je met iemand er over kunnen praten en alle “voor en nadelen “ op een rijtje kunnen zetten.