Ik ben al een week in de weer met mijn onzekerheid. Ik heb vage testen gehad, de digitale test zei uiteindelijk zwanger. Toen ik het zelf ook geloofde ging het een beetje mis. De testen werden nog vager en uiteindelijk negatief. Ik begon zondag bloed te verliezen wat moeilijk op gang kwam, die avond zette het wat door, tot maandagavond. ik dacht meteen, dit is foute boel . Na maandag bleef ik oud bloed verliezen en echt zo weinig. Mijn schoonmoeder vertelde dit ook te hebben meegemaakt en bij haar bleek dat ze zwanger was van een tweeling en het ene kindje had het andere afgestoten. Ze was daarna nog steeds zwanger. Een paragnost voorspelde bij mij iets met een tweeling maar ook weer niet dus het maalt en maalt maar. Vanmorgen HA gebeld, kon even langs komen voor een test. Negatief. Toen de vk gebeld, en die zei dat zolang ik alleen wat bloed verlies maar geen heftige pijn, stolsels er nog best een kans is al is die wel klein dat het kindje nog leeft. Al met al blijf ik zooo onzeker. Volgende week een echo om te kijken wat er dan precies is te zien. Ik blijf hopen maar wil eerlijke antwoorden. Daarom mijn vraag, hoe groot schatten jullie positieve kansen? heb niet veel bloed verloren, twee volle tampons en verder wat oud bloed. Gister leek er een miniklein vliesje in het wc papier te zetten, maar wat het was dat wist ik niet. Misschien ook wel wc papier! Pffffffffffffffff, wat is dit slopend.
hoi butterfly, Omdat je test negatief is schat ik je kansen helaas niet positief in. Ik sluit niets uit. Maar ook indien het een tweeling zou zijn waarvan er eentje misgaat,blijft je test wel positief. Sterkte meid! Imke