Dat vind ik nou weer leuk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzb, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Mijn man had gisteren even bij de buurman, een paar huizen verderop, aangebeld, om te zeggen dat de lampen van zijn auto nog aanstonden.
    We hebben verder amper contact met deze man (is vaak van huis en dachten ook altijd dat het een Duitser was/is, aangezien hij een auto met Duits kenteken heeft. Maar de beste man blijkt gewoon vloeiend Nederlands te spreken) Enniewee, dat ter zijde:p
    Vandaag wordt er aangebeld; had de buurman een sixpack bier gekocht, als bedankje voor mijn man dat hij het kwam melden. Hij heeft de auto nl hard nodig voor zijn werk en mijn man heeft hem dus een hoop gedoe bespaard.

Nou, ontzettend nutteloos, maar ik kan gewoon blij worden van zoiets!:D

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Netjes van jouw man en van de buurman. Zoiets zou vaker moeten gebeuren.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah dat is leuk! Had natuurlijk niet gehoeven, maar wel erg attent dat hij het deed!

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.299
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat is zeker leuk! Gelukkig zijn er ook nog dat soort mensen!

5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik heb hier ook wel zoiets.
    wonen hier denk nu 2.5 maand als het niet korter is en kennen nog niemand uit de straat kregen we heel netjes vandaag een briefje in de bus van het buurmeisje aan de andere kant dat het zaterdag misschien herrie kan zijn in de tuin want ze is geslaagd en jarig. Dus ik heb heel vrolijk een kaartje in de bus gedaan.
    lieve buurmeid
    gefeliciteerd met je verjaardag en je slagen
    hoop dat je heeeeel veel plezier hebt op je feestje en geniet ervan maak je vooral geen zorgen om ons!
    Liefs de buurtjes

Wie goed doet goed ontmoet vind ik altijd

Deel Deze Pagina