Ik krijg steeds meer te horen zo jij hebt een flinke buik. Nou ja eigenlijk krijg je steeds verschillende verhalen te horen de een zegt nou je hebt een bescheiden buikje de ander zegt nou, nou je mag wel eens opletten hoor . Ik zelf vind het al heel erg dat ik zoveel aankom , ik probeer goed op te letten wat ik eet al lukt dit niet altijd. Voor mijn zwangerschap woog ik 55 kilo en ben 1.72 cm nu weeg ik al 67 kilo . Ik wil niet dat mijn kindje iets te kort komt maar wil ook niet veel te dik worden, klinkt stom maar vind het soms echt erg dat je zo dik word. Ik heb ook mega borsten gekregen van een kleine B naar een grote C pff haha.Ik heb mijn foto in het foto album dikke buiken staan , toen was ik 27 weken. Had een wit t-shirt aan. Weet nie hoe je die link hier moet plakken . Wat vinden jullie ben ik echt zo dik? xxx
Nee hoor, volgens mij heb je een prima buik! De ene buik groeit nou eenmaal sneller dan de andere, niks aan te doen! Ik vind je buik prachtig en hoop dat ik straks ook zo'n mooi buikje krijg! Succes met de laatste 10 weken van je zwangerschap, geniet ervan en laat je niet op de kast jagen..
Helemaal niet! Je hebt juist een hele mooie buik! En je bent ook al best ver toch? Niets van aantrekken. En die kilo's, dat komt na de bevalling wel weer. Je kunt er nu toch niets tegen doen.. Geniet van je baby!
Het is soms zo lastig je er nix van aan te trekken, normaal houd iedereen alles voor zich. Maar ben je zwanger denken ze maar dat ze alles mogen zeggen dat vind ik zelf erg lastig. Ik ben namelijk al best onzeker van mezelf en nu word ik dat steeds meer door al die ongevraagde opmerkingen. Maar ja ik probeer gewoon ene oor in andere eruit zullen we maar zeggen. Thanks, xxx
Meid, wat een mooie ronde buik! Trots op wezen en het niet aan je hart laten komen wat een ander erover te zeggen heeft, nah Van mijn buik zeggen ze net dat ie zo klein is zit anders wel stevig in de weg Ben maar een mager prutseding hoor, ben 1.63 meter en weeg (in niet-zwangere toestand dan) 48 kg, dus denk niet dat je dan enorm rond kan worden.
Dat zegt echt he-le-maal niks en is zeker geen reden om onzeker van te worden! Ik kreeg drie, vier weken voor mijn verlof al de vraag op het werk of ik nou nóg niet met verlof was, want het kon toch niet lang meer duren? En of ik wel zeker wist dat ik geen tweeling kreeg? Erg vermoeiend maar net zoals iedereen een andere bouw heeft, heeft ook iedereen een andere zwangerschapsbuik en als je hem zelf mooi vindt dan IS ie mooi (Ik heb een prachtige zwangerschapsbuik met tijgerprint )
zooo herkenbaar. Iedereen is anders zwanger, en bij de een lijkt de buik al heel dik en bij de ander lijkt het niets. Mijn buik lijkt ook super dik, en toen we gingen meten, bleek hij net zo dik (in cm's) te zijn als van een kennis die veel dunner toonde. Mijn buik is ook meer dan gemiddeld ( tijdens me zwangerschap normaal niet) Blijkt nu dan ook dat ik een heel groot kind ga krijgen. Je kan er niets van zeggen en veel mensen zeggen maar wat.... Ze kennen 1 ander iemand die zwanger is en dat gebruiken ze als referentie materiaal. jou buik ziet er prima uit volgens mij!
meis je bent helemaal niet dik! Je heb een ontzettend mooie buik voor het aantal weken dat je zwanger bent. Laat de mensen overal lekker kletsen, sommige denken altijd over alles het meeste verstand van te hebben, iedereen heeft gewoon een verschillende buik. Maar jij hoeft je nergens voor te schamen hoor. Geniet maar lekker van je mooie buikje en van wat erin zit
Jij bent dus echt niet dik. Gewoon een hele mooie zwangerschapsbuik. Geniet ervan. Stiekum ben ik jaloers, ik ben ook 1.72 en weeg in niet zwangere toestand 67 kilo... En dan vind ik mezelf al niet eens dik... Geniet ervan meis!
En volgens mij valt de de boezemgroei ook wel mee, zolang je niet van E naar G gaat ( zoals ik) mag je niet klagen hoor Geniet lekker van je zwangerschap, en als alles goed gaat, dan is je figuur helemaal niet belangrijk, dat zie je na de bevalling wel weer.
Mooi buikje, maar echt niet te dik! Hij kan dan wel dik zijn, maar is dat erg? Zoveel te beter, kan je lekker pronken met je buik!
Zwaardere mensen komen over het algemeen minder aan in de zwangerschap dan lichtere mensen. Dit i.v.m. reserves. Lichte mensen krijgen behoorlijk wat reserveopbouw op hun heupen en bovenbenen. Dit verdwijnt weer met borstvoeding. Jij was met je lengte en 55 kilo absoluut niet zwaar. Eerder te licht. Dus vandaar dat het qua kilo's zo aantikt. Maar je buik is vreselijk mooi. En de grootte van een buik zegt werkelijk niets over hoe het kindje is. Dat kan een verloskundige niet eens zeggen, dus laat staan een leek. Niets van aantrekken dus!
Met een lengte van 1.72 en gewicht van 55 zit net niet op een BMI van ondergewicht. Logisch dus dat je wat meer aankomt - heb je nodig! En je hebt een supermooi buikje - lekker van genieten ... zorgen over gewicht zijn voor na de bevalling (en extra reserves zijn ook nodig voor borstvoeding)