oohohohoh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    goedenmorgen iedereen!

ik heb een vraagje
    ik ben gisteren bij de vk geweest daar kreeg ik te horen dat mijn kleintje een klein zou blijven bij de geboorte
    nu keek ik thuisgekomen dus op die zwangerschaps kaart en daar stond op
    blijft kleintje maar groeit nu goed
    nu weet ik van mijn moeder dat zij toendertijd opgenomen is omdat ik niet goed groeide
    maar nu moet ik over tweeen halve week alweer terug komen
    hoe groot is de kans dat ik misschien ook opgenomen kan worden met hetzelfde probleem

vind het een beetje raar want ik meende dat je eerst om de vier weken ging en dan om de drie en ik moet nu al over 2 en halve week weer! :confused:

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ben je wel nog steeds aan het werk? Of werk je niet.
    Indien je wel werkt, is het misschien goed om voor te stellen minder te gaan werken en dus je rust te houden, zodat het kindje de goeie groei van nu ook aan kan houden.

Of hebben ze daar niets over gezegd?

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ten eerste is het normaal dat je steeds vaker achter elkaar moet.

Ten tweede denk ik dat je deze vraag beter aan de VK hier op de site kan vragen, aangezien dit toch wel een erg specifieke vraag is. Succes!

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nou ik werk inderdaad niet
    en ik doe het thuis al vrij rustig aan maar omdat het probleem bij mijn moeder voor is gekomen dacht ik van kan ik dat dan ook krijgen?

ik weet dat het normaal is dat je steeds vaker achter elkaar moet maar toch niet van vier weken naar tweeen half?

maar ja ik zou mijn vraag stellen bij de vk op het forum
    dus deze kan op slot!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Probeer de komende twee weken wat meer te rusten. Met een beetje geluk grooit de kleine dan wat beter. Bij mijn tweede hebben ze de hele zwangerschap gezegt dat het en kleine zou zijn. Nou ze was 50 cm en 3370 gr. Niet echt klein dacht ik.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij deze een slotje

Deel Deze Pagina