Nog helemaal geen zorgen om mijn buik gemaakt.... Maar gister viel mijn moeder op dat ik een hele lage buik heb.... En vroeg of dit geen kwaad kon ivm vroeg geboorte... Nu ik hier foto's kijk van mensen die ook rond de 20 weken zitten valt het mij inderdaad ook op.... Ik heb echt de baby in mijn "onderbuik" zitten..... Kan dit kwaad of is dit gewoon mijn manier van dragen?
Volgens mij is het een manier van dragen. Ik droeg mijn dochter ook zeer laag,zij heeft zelfs nooit in mijn ribben kunnen stamen gewoonweg omdat ze te laag lag. Bij deze zwangerschap draag ik een stuk hoger en dat is duidelijk te zien op de fotos. Oja toenmijn dochter geboren werd had ze als het ware een bult op haar hoofd. De kinderarts dacht dat het kwam omdat ze met een vacuumpomp geboren was. Maar niets is minder waar,het komt gewooneg omdat ze tijdens de bevalling heel diep lag.
Ik droeg mijn 2de ook vrij laag. Kwam door haar houding. Ze heeft altijd met koppie naar beneden gelegen en ze wist ook niet hoe snel mogelijk ze maar in ging dalen, haha.. Wel lastig tegen het einde, toen kreeg ik er ook echt last van dat ze zo laag lag.
Bij de 20 weken komt de bm tot aan de navel dusis zowiezo normaal dat de kleine nog in de onderbuik zit. sommige hebben wel al een rondere buik, maar dat zijn dan de darmen enzo daarbij is het ook maar net hoe je draagt natuurlijk. maar niks om je zorgen over te maken.
nee maakt niks uit, ik heb het deze zwangerschap ook, met 20 weken (had ook al een flinke buik) vroegen mensen of de beeb al ingedaald was Natuurlijk was dat niet zo, maar ik draag duidelijk heel veel lager dan bij de eerste zwangerschap, ik voel het ook, nu lijkt de beeb al een tijdje tussen mn knieeen te hangen en bij de oudste had ik juist het gevoel dat haar voetjes uit mn strot zouden komen
Bij 20 weken is je baarmoeder ook nog niet helemaal naar boven gegroeit. Wie weet heb je wel een brede baarmoeder. Geen zorgen hoor.
Ik heb ook een lage buik.. Geniet er maar van.. Je krijgt waarschijnlijk geen last van je ribben, maag en ademhaling
Ook hier een hele laagdragende beeb/buik gehad. Ik zat hele tijd te wachten wanneer hij nou es omhoog kwam...nooit gebeurd
Volgens mij maakt het niets uit inderdaad Nog even reageren op degenen die aangeven dat de baarmoeder tot de navel komt; ik ben ongeveer even ver zwanger en mijn baarmoeder reikt zeker 5 cm boven mijn navel. Volgens mijn VK komt dit waarschijnlijk omdat het mijn 2e is.
Maar bij een tweede is dat normaal, toen kwam mijn baarmoeder al aan mijn navel op 15 weken volgens gyneacoloog.
Navel: dit is mijn eerste en die komt ook al er boven mn navel uit Liep ik een maand geleden nog 4 weken voor in groei bm nu nog 'maar' twee weken verschilt dus pp en het is niet zo dat ik n kort onderlichaam heb Probleem laaghangen; onzin! Het is maar hoe je het draagt, die moeders ook altijd
Ook grappig, maar die navel zit bij verschillende mensen op verschillende hoogte. Vriendin van.mij heeft haar navel precies tussen haar heupbotten staan (die vooraan uitsteken), bij mij zit m'n navel zeker vijf centimeter hoger.
Ik draag deze keer juist heel erg hoog; ben bijna 37 weken zwanger en kan mijn onderbuik serieus bijna helemaal plat duwen... Het gedeelte boven de navel is daarentegen gigantisch! Bij mijn eerste zwangerschap droeg ik ook vrij laag en was mijn zoontje ook al redelijk vroeg ingedaald. Het maakt helemaal niets uit hoe je draagt...kan hoogstens wat verschilende ongemakken geven volgens mij.