Lage buikpijn en bijna niet kunnen lopen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Duveldraakje22, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Hopelijk weet iemand hier iets op.
    Afgelopen vrijdag, rond 17:00 uur, kreeg ik ontzettend last van mn buik, het leek op harde buiken alleen duurde het dus tot zaterdagochtend voor het een beetje wegtrok. Het leek wel 1 harde constante buik, die alleen onderin zat, waardoor ik eigenlijk niet meer kon lopen. De pijn straalde uit naar mn benen. Een vriendin van me zei dat mn meisje misschien aan t indalen is. Ze gaf me als advies om een verstevigde buikband te dragen.
    Gelukkig is de ergste pijn nu wel weg, maar opstaan en lopen zijn nog steeds erg pijnlijk. Ook voelt het allemaal erg beurs aan.

Is dit inderdaad indalen of iets anders? En is het niet erg vroeg dat ze nu al aan t indalen is? Morgen krijg ik een echo, we weten namelijk nog niet eens of ze wel goed ligt, dit is ook om de groei te bekijken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Liefs,
    Duveldraakje

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Te snel om in te dalen geloof ik niet hoor! Mijn ukkie was ook al aan het indalen met 31,5 week!
    Ik had veel last van stekende liezen! En snachts krampjes...

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    mischien is ze aan het draaien .

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou, ik denk niet dat ze aan het draaien is. Alle bewegingen die ik voel zijn op dezelfde plaatsen. Ik heb vandaag wel de hele dag al last van harde buiken en krampen onderin. Deze komen ineens opzetten en gaan dan weer weg na ongeveer 1 a 2 minuten. Ik zal het morgen eens navragen aan de VK.

Liefs,
    Duveldraakje

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hey hoi,

afgelopen woensdag heb ik hetzelfde gehad. de vk is toen bij me langs gekomen aangezien ik toen het begon eigenlijk naar de vk moest. volgens haar konden het voorweeen zijn of indalingsweeen.. of... de bevalling kon gaan beginnen. na onderzoek bleek ik geen ontsluiting te hebben dus hoefde niet naar de gyn (aangezien ik toen nog geen 37 weken was) maar ik moest wel gelijk bellen als het weer terug zou komen. die middag heeft ze zelf ook nog even gebeld.

Als het aanhoudt zou ik morgen gewoon ff de vk bellen..

6. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik zal het morgen eens navragen aan de VK.

:) :) haha tja dat zeg ik.....

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou vandaag gaat het weer niet zo lekker. Lopen doet pijn en ik moet echt heel rustig aan doen om het te kunnen verdragen. Gelukkig moet ik vanavond om 19:00 bij de VK zijn, hopelijk kan zij mij dan meer vertellen.
    Ik heb nu wel een echt steunende buikband om, die had mn zus gelukkig nog van haar zwangerschappen. Het verlicht wel iets, maar ook niet alles.
    Ik ben echt blij dat ik zittend werk doe, anders had ik het denk ik helemaal niet volgehouden. :cry:

Liefs,
    Duveldraakje

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Effe een update. Vanavond kreeg ik rond half 6 ineens heel erge steken in mn buik waardoor ik echt niet meer rechtop kon staan, dit was overigens ongeveer zo'n 15 a 20 min. nadat ik die verstevigende buikband had af gedaan. Het was zelfs zo erg dat ik in janken uitbarstte. Mijn vriend heeft toen meteen de VK gebeld en omdat we toch al er naar toe moesten, moest ik urine meenemen. Nou om 7 uur bij de VK, eerst mn urine gecheckt. Bleek dat ze 3 +'jes zag bij de leukocyten. Dus kon ik meteen door naar de huisartsenpost. Nou daar weer met urine naartoe en mn temp. ff gecheckt. Deze was 36,7, dus gewoon netjes.
    Nou de HA kwam toen met het goede nieuws. Er is geen aanleiding voor een blaasontsteking, de waardes waren laag en er zat wel een klein beetje bloed bij de urine, maar dat is niet erg.
    Nu heb ik met de VK afgesproken dat als er niks uitkwam bij de HA ik het zelf even in de gaten zou houden en als het erger zou worden meteen zou bellen. Ook moet ik zo nog even in een warm bad gaan liggen en daarna meteen naar bed.

Nou vraag ik me alleen af, moet ik de VK toch even bellen in verband met dat "beetje bloed"verhaal? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga nu eerst even lekker in bad en dan zal ik nog even snel kijken of iemand iets weet.

O ja, ze ligt nog steeds in stuit en is niet aan t indalen, ze ligt wel wat laag!

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop echt dat iemand me kan helpen [-o<

Liefs,
    Duveldraakje

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Zo te merken maak je je een beetje zorgen dus ik zou je VK bellen. Geloof me zij zijn blij als je belt ipv dat je alleen je zorgen gaat zitten maken.
    Of het echt nodig is om te bellen, ik heb geen idee maar ik zou het doen, kwaad kan het zeker niet ;)

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou vandaag toch maar weer de VK gebeld. Kon ik meteen door naar het ZH. Heb aan de CTG gelegen, inwendig onderzoek gehad, mn urine is weer gecheckt, mn bloed is gecheckt en een echo gehad.
    Alles is goed met de kleine en ik heb geen ontstekingen of wat dan ook.
    Waar mn buikpijn dan vandaan komt is een raadsel. Ik moet nu wel verplicht rust houden en mag dus niet gaan werken.
    Morgen ga ik even naar de fysio om te kijken of het toevallig niet mn buikspieren zijn.
    Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,
    Duveldraakje

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop dat de fysio je kan helpen Duveldraakje. Ik weet hoe het voelt als je buikspieren protesteren.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kon je fysio wat doen?

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Hij had vandaag geen tijd, maar morgen kan ik om half 1 terecht.
    Ik heb t vandaag ook maar even heel rustig aan gedaan.
    Mn meisje is lekker aanwezig vandaag en dat geeft dan wel weer een heel goed gevoel.

Liefs,
    Duveldraakje

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop dat hij je kan helpen.

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou net bij de fysio geweest. Heb oefeningen mee gehad en moet nu een verstevigende buikband dragen. Mn bekken zijn niet 100% dus daar wil ie volgende week mee aan de slag. Maar ik moet het wel heel rustig aan doen en veel rusten.

Hoest verder met jou Loekie? Nog niet aan t bevallen? Mag wel tijd worden of niet?

Liefs,
    Duveldraakje

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Duveldraakje, rustig aan doen en ik hoop dat de band en de oefeningen helpen.

Nee, ik ben nog niet bevallen.......helaas.

Deel Deze Pagina