Lage buikpijn na de bevalling, wie herkent dit?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nihal, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Het is nu onlangs 10 maanden geleden dat ik ben bevallen van mijn dochter. Ik heb sinds dien erg last van lage buikpijn, non stop. Ik blijf het voelen, prikkelt etc. Mijn menstruatie is regelmatig en heb geen bloedverlies tussendoor. Maar ik vraag me af hoe het komt dat ik zo een last heb. Ik voel me wel erg futloos en nergens zin in.
    In het begin dacht ik dat dit te maken had met ontzwangeren en van het vermoeidheid maar na 10 maanden zou het toch moeten verminderen? Zo moe ben ik dan ook weer niet. Heb het in ieder geval wel geprobeerd om rustig aan te doen en proberen te rusten maar ik zie geen verschil.

4 maanden geleden ben ik langs de HA geweest maar die wist het niet en moest ik er gewoon even tegenaan kijken en mocht naar huis. Heb er nu nog steeds erg last van, afspraak bij de ha heb ik nu wel staan voor a.s. dinsdag. Ben wel erg benieuwd of iemand dit herkent?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Last van buikpijn heb ik wel gehad, maar dat is nu wel al voorbij (3 maanden na de bevalling). Ik had het ook constant voor mijn gevoel maar ja, geen 10 maanden lang :(

3. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben trouwens langs de arts geweest. Schijnt een verzakking te zijn. Ze wilde een inwendig controle maar ik durfde niet :$ ben daar emotioneel nog niet aan toe ivm slechte bevalling. Maar al mijn klachten duiden dus toch aan een verzakking. Maandag een afsp bij de fysio

Deel Deze Pagina